وب2010

پانورامیو: عکس به روایت جغرافیا

Posted in وب 2, گوگل, عكس by mhmazidi on مارس 30, 2010

تصور کنید نقطه خاصی در زمین را جستجو می کنید و می خواهید تصاویری از انجا داشته باشید. چکار می توان کرد؟

روشهای بسیاری وجود دارد. یکی از این روشها دیدن تصاویری است که کاربران اینترنتی از ان نقطه برداشته اند. سرویس خوبی در اینترنت وجود دارد که اتفاقا چندماهی است گوگل ان را خریداری کرده اما کمتر در مورد ان تبلیغات می کند

پانورامیو همان سرویس است. نکته جالب این که کاربران ایرانی بسیاری در ان فعال هستند. من توانسته ام تعدادی از انها را یافته و دنبال کنم. تصاویری که توسط این عزیزان از کشور ما گرفته شده  واقعا زیبا هستند. توصیه می کنم شما نیز پانورامیو را تست کنید. در ان اکانت ساخته و از امکانات ان بهره ببرید. برای اکانت رایگان ان فضای 2 گیگابیت ارائه می شود.

اکانت غیرفعال من در پانورامیو. تولیدکننده نیستم اما می توانم مصرف کنند خوبی باشم.مگرنه؟؟

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. آروین said, on مارس 30, 2010 at 9:15 ب.ظ.

    عکس های این سایت توی گوگل ارث زیاده. مخصوصا در ایران!

  2. منیره said, on مارس 31, 2010 at 12:00 ق.ظ.

    نمیدونم گوگل کی خریدتش فقط …
    یادش به خیر 2-3 سال پیشتر تو خوابگاه که بیکار میشدم میشستم با گوگل ارت میپرخیدم دور دنیا رو. تازه دوربین خریده بودم و از طریق همون روی سایت پانورامو میذاشتم. به خاطر همین از همون وقت فکر میکردم این سایته واسه گوگل هست.

    اینم اکانت همون وقت من : http://www.panoramio.com/user/1291838


پاسخی بگذارید

