وب2010

مای سایت: انقلابی در ذخیره آنلاین

Posted in وب 2 by mhmazidi on مارس 28, 2010

مدتی است با سایتی آشنا شده ام که بنظرم بتواند طرفداران بسیاری در بین کاربران ایرانی پیدا کند.

مای سایت سرویسی است که به شماامکانات گوناگونی جهت ذخیره انلاین فایلهایتان در وب می دهد. نکته بسیار جالب این است که نام یک ایرانی نیما دارابیها با این سایت همراه شده است. نیمای عزیز در گوگل باز بسیار فعال است اما متاسفانه هنوز برای سرویس خود وبلاگ راه اندازی نکرده است( نیما جان شرمنده! اما ما نسل وبلاگی هنوز هم نیازمند وبلاگ هستیم. شما نسل توییتر ما را به بزرگواری خود ببخشید). همچنین مای سایت یک اکانت رسمی در توییتر نیز دارد.

لحظاتی قبل که نیما در گوگل باز خبر از ویرایش جدید سرویس خود داد ان را تست کردم و اکانتی در ان ایجاد کردم.در نگاه اولیه بنظرم بسیار بسیار خوب امد. توصیه می کنم شما هم ان را تست کنید. امکانات مای سایت بدین شرح است:

-ذخیره هرنوع فایل صوتی تصویری با کیفیت بالا

-اشتراک ان در اکثر سرویسها و شبکه های وب2

-دسترسی به ان از طریق موبایلهای هوشمند

– و به زودی: هارد درایو انلاین ان.

من شخصا تمایل زیادی به موفقیت این سرویس دارم. امیدوارم روز به روز شاهد موفقیت هرچه بیشتر این سایت باشیم.شما نیز هم برای تست یک سرویس خوب و هم برای کمک  به یک عزیز ایرانی در فضای وب2 از این سایت استفاده کنید.

چند پیشنهاد:

1-در صورت امکان اگر این سایت وبلاگ رسمی داشته باشد پیگری تحولات ان برای افرادی چون من بسیار سریعتر و ساده تر خواهد بود.

2- در جایی نوشته نشده که چه محدودیتهایی وجود دارد؟ حجم فایلهای اپلود شده چقدر باشد؟ هرکس چه فضایی در اخیتار دارد؟ بنظر می رسد هیچگونه محدودیتی در کار نیست یا من اینگونه تصور می کنم.

3- مطلبی هم در مورد نامگذاری: نظر شخصی من این است که نام باید  تک باشد اما مای سایت این حس را در من ایجاد نمی کند.نمی دانم امکانش هست یا نه که در همین ابتدای شروع بکار اسمی خاص و متفاوت برگزیند.

اکانت تازه من در مای سایت

نکته بسیار بسیار مهم خطاب به خوانندگان عزیز:

حتی اگر محدودیت حجم برای دانلود و آپلود وجود داشت بازهم فراموش نکنید که امروز معیارها کاملا عوض شده اند: اکنون مهم این است که فایل شما قابل اشتراک در شبکه هایی مثل توییتر و فیس بوک باشد . یا مهمتر از ان این که با گوشیهای موبایل جدید مثل ایفون و اندروئید سازگار باشد. علت قدرت زیاد این سایت در همین نکات است.

فراموش نکنید: معیارها  تغییر کرده اند!

2 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ویکی said, on مارس 28, 2010 at 5:00 ب.ظ.

    مرسی. عالی. امتحانش کردم. یعنی دقیقا کار یه هارد اکسترنال رو می کنه، با این تفاوت که بدون نیاز به حمل و جابه جایی و بدون محدودیت حجمی می تونی هر جایی از دنیا از طریق اینترنت به اطلاعاتت دسترسی پیدا کنی (با توجه به قابلیت پرایویت بودن) و حتا در مواقع لزوم و به دلخواه فایل هارو شر کنی، دیگران هم استفاده کنن. تنکس فور یور ساجسشن 😉

  2. کامپیوتریست said, on مارس 29, 2010 at 9:33 ب.ظ.

    سلام دکتر جان،خوبی.؟میبینم که لطف عمو فیلترچی شامل حال شما هم شده،عیبی نداره این نیز بگذرد.
    سرویس رو تست کردم یه مقدار سنگینه امکاناتی هم برای بلاگر ها نداره ولی از نر نداشتن محدودیت عالیه.


پاسخی بگذارید

