وب2010

تضمینی: به وردپرس بیایید و از 1000 خواننده در بدو ورود برخوردار شوید

Posted in وردپرس by mhmazidi on مارس 26, 2010

معتقدم سرویس وبلاگ نویسی وردپرس.کام بسیار بسیار خوب است. متاسفانه این سرویس با این که وبلاگهای فارسی خوبی را میزبانی می کند اما هنوز هم به جایگاه واقعی خود در وبلاگستان فارسی دست نیافته است.

طرحی دارم: هرکسی که وبلاگش را به وردپرس.کام آورده است یا می خواهد بیاورد را حمایت کنیم. من به سهم خودم این کار را خواهم کرد: در گوگل ریدر هم اکنون بیش از 1000 نفر فالور من هستند.یعنی این که نوشته هایی را که من share می کنم انها می بینند و می خوانند. البته همه این افراد فعال نیستند و همه نوشته های شیر شده توسط من را نمی خوانند اما مسئله این است که شما بصورت دیفالت(default) حدود 1000 خواننده اولیه خواهید داشت.یکی از بزرگترین مشکلات وبلاگ نویسان تازه کار و حتی قدیمیها این است که با این که نوشته های بسیار خوبی دارند اما متاسفانه شناخته نمی شوند و خوانده نمی شوند. من به سعی خود تلاش خواهم کرد تا از وبلاگ نویسان عزیزی که به وردپرس.کام خواهند آمد حمایت کنم.

همین امروز به وردپرس.کام بیایید و از هزاران خواننده مشتاق خواندن برخوردار شوید.


اگر هم وبلاگی در وردپرس.کام دارید که تاکنون من و سایر دوستان ان ر ا کشف نکرده ایم در کامنتها لینک ان را بگذارید تا به پوشه وردپرس.کام در اکانت گوگل ریدر خود اضافه کنم.

وردپرس.کام مشتاقانه انتظار ورود شما را  می کشد.

33 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. eeggoo said, on مارس 26, 2010 at 10:18 ب.ظ.

    ایول چه طرح ِ فوق العاده من دقیقا مشکلم همین بود از بلاگ قبلیم تو بلاگفا اومدم اینجا ولی واقعا تعداد بازدید کننده خیلییییی کم شد

  2. بهمنامترین said, on مارس 26, 2010 at 10:41 ب.ظ.

    طرح خوبیه برای فراری دادن وبلاگ نویسا از وبلاگ سرویسهای وطنی؟آره؟ :دی

    • mhmazidi said, on مارس 27, 2010 at 12:17 ق.ظ.

      چرا فراری دادن؟ همه وبلاگ نویسای عزیز قدرت انتخاب دارن.زور در میان نیست هرچه هست تشویق هست

    • پاشا said, on مارس 28, 2010 at 10:01 ق.ظ.

      وبلاگای وطنی؟ از کدوم وطن حرف میزنی!؟ بهنام جان ما تو سایبر اسپیس هستیم

  3. a man said, on مارس 26, 2010 at 10:48 ب.ظ.

    هاست شخصی هم قبوله؟ 🙂

  4. mohammad reza said, on مارس 26, 2010 at 11:49 ب.ظ.

    وای چه عالی
    باور کن قبل از خوندن این پست می خواستم بهتون ایمیل بزنم. راستش من مدتهاست که خواننده وبلاگهای آی تی هستم ولی خوب متاسفانه چون صرفا یک خواننده محض بوده ام، نحوه کار با وردپرس رو بلد نیستم. چند دفعه هم دانلودش کردم اما نمیدونم باید چیکارش کنم. چند بار هم قصد کردم تو بلاگر وبلاگ خودم رو درست کنم اما از بس همه گفتند وردپرس دلم نیومد. جالب اینجاست که به دوستانم هم وردپرس رو توصیه کردم.
    چقدر خوب می شد اگه رفقا یه مقاله خوب بدون اصطلاحات تخصصی تهیه می کردند.
    من مدتهاست با وبلاگ شما آشنایی دارم اما اخیرا خواننده فیدتان شده ام.
    ممنون

    • mhmazidi said, on مارس 27, 2010 at 12:11 ق.ظ.

      اینطور مقاله ها در سطح اینترنت بسیار زیاد است. در گوگل سرچ کنید نتایج خوبی خواهید یافت.همچنین به سایت وردپرس فارسی هم سر بزنید

  5. خدادادی said, on مارس 27, 2010 at 12:27 ق.ظ.

    آفرین
    ایشالا رفقای جدیدمونو ببینیم

  6. سهیل said, on مارس 27, 2010 at 6:27 ق.ظ.

    یعنی تشویق می کنید که ما هم از بلاگر بیایم وردپرس؟
    ولی خوب بلاگر که بهترم هست که :دی

  7. Eric Calabros said, on مارس 27, 2010 at 10:16 ق.ظ.

    اینجوری همه میان کاسه گدایی طرفت دراز می کنن که ما رو هم بیار تو گود … یکیش خود من 🙂

    • mhmazidi said, on مارس 27, 2010 at 3:22 ب.ظ.

      خب من با اصطلاحی که شما بکار بردین موافق نیستم. اگر دقت کنید در طی همین یک روز تعداد زیادی وبلاگ به گوردم اضافه کردم اما هیچکدام از انها بی محتوی نیستند اهانت امیز نیستند و در عوض مطالب خوبی هم می نویسند.برای شیر شدن حتما باید حداقلهایی را داشته باشند.

  8. بابک مهربانی said, on مارس 27, 2010 at 1:47 ب.ظ.

    جناب مزیدی ، پیشنهاد می کنم تو یک پست جداگانه مزایا و معایب ، محدودیت ها و امکانات سیستم های بلاگ نویسی رو با هم مقایسه کنید. از جمله MT و WP و … یا سرویس های رایگان وبلاگ نویسی

  9. :: My View :: said, on مارس 27, 2010 at 2:00 ب.ظ.

    سلام . عالی .
    منم 1 هفته ای هست اومدم وردپرس .. خیلی وقت پیش قصد داشتم بیام اما آرشیو وبلاگ قبلیم ( میهن بلاگ بودم ) درون ریزی نمیشد و دوست داشتم که آرشیوم هم باهام بیاد ! به هر حال با تلاش های زیاد اسباب کشی کردم …
    مرسی که حمایت میکنی .
    سال خوبی داشته باشی دکتر مزیدی .

  10. injoori said, on مارس 27, 2010 at 5:17 ب.ظ.

    سلام
    من خودم به شخصه کاملا به حرف شما اعتقاد و ایمان دارم. نوشتن توی ورد پرس لذت وبلاگ نویسی رو دو چندان می کنه.خصوصا با اون برگردان های فارسی خوشجیل و موشجیلش!

  11. miuzen said, on مارس 27, 2010 at 5:26 ب.ظ.

    چند وقتی بود که خیلی دلم واسه‌ی وردپرس.کام تنگ شده بود، قصد مهاجرت داشتم ولی وردپرس بازی در می‌آورد و دومینی که می‌خواستم رو – با این که پاک شده بود – بهم نمی‌داد. هر وقت این مشکل حل بشه حتما به خونه‌ام یعنی وردپرس.کام برمی‌گردم. این طرح هم طرح فوق‌العاده‌ای‌ه که بدو وردم به وردپرس.کام حتما توش شرکت می‌کنم. هم‌چنین از شما ممنونم که مایلید از کسایی مثل من حمایت کنید.

  12. وحید said, on مارس 27, 2010 at 5:56 ب.ظ.

    مرسی دکتر
    منم جدیدا اومدم

  13. کامران said, on مارس 27, 2010 at 6:20 ب.ظ.

    حمایت از تازه کارها جزو اصول حرفه ای بلاگ نویسی است که متاسفانه در ایران زیاد به آن توجه نمیشد و خوشحالم که شما در این راه پیش قدم شدید

  14. مموریست said, on مارس 27, 2010 at 8:29 ب.ظ.

    من تازه اومدم وردپرس. بلاگر و وردپرس عالی هستن. دلیل این که بیشتر کسایی که میخوان وبلاگ درست کنن -البته بیشتر اونهایی که کمی ناآشنا هستن- سادگی درست کردن وبلاگ و استفاده از سرویسهایی مثل بلاگفاست.

    ولی این مزیت در مقابل امکانات وردپرس و بلاگر هیچ به حساب میان.

  15. حسن معماری said, on مارس 27, 2010 at 9:57 ب.ظ.

    طرح و پیشنهاد خوبی است
    اگر تمام دوستان همکاری کنند و سایت های با محتوا و خوب را معرفی کنند یک منبع بزرگ از سایت ها و وبلاگهای خوب فارسی میشه درست کرد.

  16. yekgram said, on مارس 27, 2010 at 11:26 ب.ظ.

    خب وردپرس حرف نداره….. من که قبلا یکی داشتم، والله بالله محتوای مشکل‌دار نداشت، ف.یل.ترش کردن(http://delzadeh.wordpress.com) الان تازه با این نام هستم بازم توی وردپرس. ازش دست نمی‌کشم. عالیه!
    ضمنا وبلاگ قبلیمو بیش از دوسال و نیم داشتم (هنوز هم دارمش) ولی خب الان دیگه اونجا فعال نیستم.

    پ.ن: جایی که دکتر مزیدی فی.ل.تر بشه تکلیف ما معلومه دیگه…

  17. Eric Calabros said, on مارس 28, 2010 at 9:47 ق.ظ.

    صابر، من و تو حائز حداقل ها نیستیم.. بیخیال 🙂

  18. پاشا said, on مارس 28, 2010 at 9:58 ق.ظ.

    فکر خوبی بود همساده

  19. صحرا said, on مارس 28, 2010 at 10:16 ق.ظ.

    مثل هميشه حرف حساب ميزني و حرف حساب جواب نداره، مجبور شدم وبلاگ قبلي رو رها كنم و يه دونه جديد بسازم ولي همچنان دومي هم وردپرسه، البته قبلا منو به اين اسم نميشناختي ولي اون «آريانا» ي «شبهاي روشن» هميشه ممنون تو و نوشته هات هست مزيدي عزيز. خوشحالم كه بازم مينويسي و سرويسهاي عالي وب 2 رو معرفي ميكني.

  20. سعید said, on مارس 30, 2010 at 12:49 ب.ظ.

    با فیلتر شدن وبلاگم آمار وبلاگ سقوط کرد راهی دارید که در حالت فیلتر آمار بازدید کننده کم نشه ؟!

    • اورچین هفت said, on آوریل 3, 2010 at 10:06 ب.ظ.

      فقط می تونم بهت پیشنهاد کنم که از مطالب نسخه پشتیبانی بگیری و بعد به وبلاگ دیگه ایجاد کنی مثلا msshamraz2 و نسخه پشتیبانی رو اونجا پیاده کن
      آدرس بدون بلاک وبلاگت
      http://M.msshamraz.wordpress.com

  21. Mohammad said, on مارس 30, 2010 at 1:29 ب.ظ.

    فکر جالبیه
    من خودم مدت زیادی هست که با وردپرس آشنا هستم
    اما تازگی تصمیم گرفتم یک وبلاگ فعال توی وردپرس داشته باشم

  22. نیما said, on مارس 31, 2010 at 12:08 ق.ظ.

    آقای مزیدی لطفا یه راهی برای ثبت نام در وردپرس معرفی کنید صفحه ثبت نام وردپرس فیلتره

    • اورچین هفت said, on آوریل 3, 2010 at 10:02 ب.ظ.

      می تونید دفعه اول از چیز شکن استفاده کنی برای لاگین وردپرس به گجت برای موبایل داره که برای ما ایرانی ها واسه کامپیوتر هم خوبه:d
      M.wordpress.com

  23. اورچین هفت said, on آوریل 3, 2010 at 9:59 ب.ظ.

    واقعا پرژه جالبی هستش!
    منم با تمام توانم کمک می کنم! هم در وبلاگم مطلبی در موردش می نویسم و هم در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارم :d دوستان وبلاگ نویس هم اگه در وبلاگهایشان اقدام به معرفی وبلاگ تازه ثبت نام شده بکنن خیلی خوب می شه:d
    وبلاگ نویس تازه کار در مورد خودش و فعالیت هاش هم بگه عالی می شه دیگه:d

  24. علی بروجردی said, on آوریل 4, 2010 at 1:14 ب.ظ.

    پوستم کنده شد تا از بلاگر بیام وردپرس
    اما فکر کنم ارزش داشت این کار و بکنم
    هنوز نگفتید که وردپرس.کام چه برتری نسبت به بلاگر داره؟

    اینم آدرس جدید
    alibroujerdi.wordpress.com

    • mhmazidi said, on آوریل 4, 2010 at 1:55 ب.ظ.

      علی جان: قضیه وردپرس بلاگر مثل قضیه دو تیم رقیب فوتبال توی هرکشوره. مثلا تصور کن رئال مادرید و بارسلونا!! واقعا کدوم یکی بهترن؟ برتری هرکدام بر دیگری چیه؟ بنظرم این وسط مقداری احساسات و انس و الفتی هم که می گیرم موثر هست.اما بازهم میشه در مورد مزایا و معایب هرکدام نوشت


پاسخی بگذارید

