وب2010

دلیشس : آشتی مجدد

Posted in وب 2 by mhmazidi on مارس 25, 2010

سایت دلیشس مکانی برای ذخیره و نگهداری لینکهای مورد علاقه ما هست. مدتهای طولانی بود که پس از گسترش روز افزون  کاربرد فیس بوک و توییتر و همچنین گوگل ریدر کمتر از دلیشس استفاده می کردم.البته بلاک بودن دلیشس در داخل ایران هم یکی از علل مهم بود.اما چند روزی است که بیشتر به دلیشس توجه می کنم.علت ان اشنایی با سرویسی بود که بین توییتر و دلیشس اتصال برقرار می کرد و توییتهایی که حاوی لینک بود را به دلیشس ارسال می کرد. نتیجه انکه لینکهایی که در توییتهایم می دادم در دلیشس هم ذخیره می شوند. اگر فید اصلی این وبلاگ را دنبال کرده باشید(که حاوی اکانت دلیشس من هم هست) متوجه شده اید که این روزها استفاده زیادی از دلیشس می کنم.

این پست را نوشتم تا ادای دینی کرده باشم به دوستان عزیزی که در network دلیشس من قرار دارند. لینکهایی که شما هر روز انها را می بینید تقریبا تمامی انها ری-شیر لینکهای دوستان نتورکی من در دلیشس هستند. از همه انها متشکرم و از همینجا از انها اجازه بازنشر زحمات انها را می گیرم.

اگر در دلیشس اکانتی دارید لطفا اطلاع دهید تا شما را هم دنبال کنم.

اکانت من در دلیشس

6 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. yekgram said, on مارس 25, 2010 at 10:48 ب.ظ.

    سلام. برای من دلشز (دلیشس؟) به عنوان یک مرجع خوب برای یافتن لینک‌های مورد نظرم از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است چون در گوگل‌ریدر یا فیس‌بوک امکانی برای تگ‌گذاری لینک‌ وجود ندارد.
    به هرحال یک مرجع خوب برای کاربردهای کلی است.

    اکانت من در دلشز : http://delicious.com/delzadeh

  2. Mort3ZA said, on مارس 26, 2010 at 6:20 ق.ظ.

    خسته‌ نباشید
    «علت ان اشنایی با سرویسی بود که بین توییتر و دلیشس اتصال برقرار می کرد»
    اگه مستقیما لینک سایت رو نمیدید یه روشی پیدا کنید براش خوب… 🙂

  3. محسن said, on مارس 26, 2010 at 11:33 ق.ظ.

    سلام
    http://delicious.com/msn2020

  4. جوون ساده روستایی said, on مارس 26, 2010 at 11:56 ق.ظ.

    منهم دوستش دارم :دی
    ولی به تازگی خیلی ازش کمتر استفاده می کنم امان از دست این گودر :دی

  5. علی said, on مارس 26, 2010 at 5:52 ب.ظ.

    با درود و تبریک سال جدید
    در صورت امکان سرویسی را که نام بردین معرفی نمایید ( ارسال لینک های تویتر به دلیشس )
    با سپاس

  6. miuzen said, on مارس 27, 2010 at 6:25 ب.ظ.

    من معمولا لینک‌هایی رو که برای خوندن روزانه مناسب ببینم توی گودر شر می‌کنم و لینک‌هایی رو که ارزش خوندن بیشتری داشته باشن رو هم به اکانت دلیشس‌ام اضافه می‌کنم.


پاسخی بگذارید

