وب2010

كامنت وارده-2

Posted in فرندفید by mhmazidi on اکتبر 1, 2008

امروز قبل از این که ایم مطلب رو ببینم رفتم فرندفید یه چند مدت پیش عضو شم ولی ایمیلم رو فعال نکردم چون نمی فهمیدم چیه و به چه دردی می خورد دیشب که بشه دوشنبه هشتم(الان صبح نهم ) رفتم فرندفید دیدم که نه بابا خیلی شلوغه (از یک از وبلاگ های بچه هار وارد سایت شدم)(وبلاگچی) دیدم ایکون های زیادی هست اون بالا روی هر کدوم کلیک کردم دیدم که همه پروفایل های خودشه و تشکیلاتی داره واسه خودش بعد لاگین شدم دوباره رفتم تو پروفایلش ازن اونجا دوستانش رو دیدم که فهمیدم که همه جمع جمعا ( من چت روم نمی رم) بگم واستون که کی ها رو دیدم Kamangir , بابک زنگوله , همین اقا دکتر خودمون (مزیدی) که خوش امد گویی کرد و bamdadi و Alireza Shirazi و 1Fathi و نارنجی و هر کی که فکر می کنی هستش وقت رو از دست ندادم و همه رو اد کردم بعد به چیز دیگه ای دیدم room همون روم چت خودمون!!! من راستش رو بگم تا چند ساعت پیش خیلی تو بحد وب 2 و این تغییر و تحولات نبود بودم ها می یودم اینجا مطالب رو می خودنم ولی خیلی با این سایت ها بازی نمی کردم
تو فرند فید یه امکان خوبی داشت همون که می شد از سایت های دیگه مثل twitter و last.fm و delicious استفاده کرد پس مجبور شدم که تو سایت های دیگه مثل twitter و last.fm و delicious و facebook عضو بشم راستش یه دفعه قبلا تو delicious عضو شده بودم و امکاناتشون استفاده کنم
و کلی وبگرد رو اسون کرد راستش نتسونستم از twitter و twittercounter. که تو بلاگ دیدم استفاده کنم که بد شد این فرند فید و این اقا دکتر خودمون باعث شد که کلی خودم و بلاگ پیشرفت کنیم اگه می شه در باره تویتر و اون یکی یه کمی راهنمایی کنی
حالا منم یکی از فرندفید بازا شدم و باکمک شما یه حالی ار وب ببرم

می تونی امکاناتی که فرندفید باعص و بانیش بود رو تا کنار صفحه ببینید
http://urchin7pc.wordpress.com/

خیلی خیلی خیلی ممنون

فرض كنيم كل كامنت بالايي فقط در ذهن كامنت‌گذار بوده و صرفا خواسته براي وبلاگش تبليغ كند. حتي اگر چنين باشد، بازهم ارزش دارد كه ورژن جديد وبلاگ را اندكی بيشتر ادامه دهم. اين چكيده آن چيزي است كه در تمام مدت نوشتن در مورد فرندفيد به دنبالش بودم.

یک پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. کاربر وب 2 said, on اکتبر 1, 2008 at 8:24 ب.ظ.

    دکتر شما این نرم افزار توی این لینک رو بیشتر بهمون معرفی می کنید؟ از طرز کارش برامون بگین و از ریشه اش
    http://downloadpack.wordpress.com/2008/10/01/download-backupfox/


پاسخی بگذارید

