وب2010

albeo: پوسته‌ای زیبا تقديم به كاربران وردپرس.كام

Posted in وردپرس by mhmazidi on سپتامبر 3, 2008

يك تم زيباي ديگر به ليست تم‌هاي سرويس وردپرس.كام اضافه شد. امروز وبلاگ رسمي وردپرس اين خبر را اعلام كرد و قول داده كه پوسته‌هاي زيباي ديگري نيز در راه دارد.

من اين تم را در وبلاگ خودم فعال كردم و خوشبختانه مشكل حادي با فارسي‌نويسي ندارد.اميدوارم از ظاهر جديد وبلاگ لذت ببريد. لطفا نظرتان را در مورد اين پوسته بيان فرماييد.

اين پوسته زيبا را تقديم مي‌كنم به تمام كاربران وردپرس.كام و البته تمام زيبايي‌پرستان مشكل‌پسندي كه وردپرس.كام را به دليل كمبود تم‌هاي زيبا شماتت مي‌كنند. باشد كه مقبول افتد.

بي‌ربط:

1- تعداد مشتركين فيد اين وبلاگ از مرز 2000 گذشت. بسيار خوشحالم كه اين وبلاگ ناچيز را قابل دانسته‌ايد. بر من منت مي‌گذاريد اگر كماكان  اين وبلاگ را با فيدش http://feeds.feedburner.com/mazidi دنبال نماييد.

2- وبلاگ‌نويسي سنتي(blogging 1.0) من در اين وبلاگ انجام مي‌شود. اما مدتهاست كه وبلاگ‌نويسي نسل جديد (blogging 2.0) را در فرندفيد انجام مي‌دهم. شما مي‌توانيد اكانت فرندفيد مرا نيز دنبال كنيد. حجم بلاگينگ 2.0 من تقريبا ده برابر بلاگينگ 1.0 است

Share on FriendFeed

15 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. raoros said, on سپتامبر 3, 2008 at 4:54 ب.ظ.

    اسمایلی من از هر جا می رم بیرون آباد میشه :))))))

  2. 1kimiagar said, on سپتامبر 3, 2008 at 4:56 ب.ظ.

    فقط فونت را خيلي كوچك مي كند و به سختي مي شود مطالب را خواند

  3. چشم شيدا said, on سپتامبر 3, 2008 at 5:02 ب.ظ.

    قشنگه اما اشكالش اينه كه نوشته ها ريز هستند

  4. اسپایدرمرد said, on سپتامبر 3, 2008 at 5:05 ب.ظ.

    باید زوم کرد تا بشه خوند! فونتش اگه تاهوما بود خیلی خوب بود

  5. فتحی said, on سپتامبر 3, 2008 at 5:27 ب.ظ.

    تبریک دکتر جان. گذشتن از مرز 2000 کار بزرگی بود. به شما و جامعه 2008 مشترکی شما تبریک می گویم.

  6. dang3r said, on سپتامبر 3, 2008 at 8:43 ب.ظ.

    به به به … دکتر عزیز …
    تبریک … خب این دیگه واسه خوبیه خودته که مطالب خیلی خوبی می دی بیرون …

    آقا راستی چرا ما رو لینک نکردی ؟ :ناراحت:

  7. Amin said, on سپتامبر 3, 2008 at 9:00 ب.ظ.

    کی این پوسته رو فارسی کرده؟
    بهش بگو برای نوشتن عبارات انگلیسی باید Direction رو LTR کنه. این دیگه خیلی زشته! مردم چی می گن؟! این مشکل هم توی لینک فید کامنت ها دیده می شه (بالای صفحه) و هم روی لینک comments بالای پست ها و هم داخل فیلدهای فورم کامنت.

    منوی بالای صفحه تا وقتی ماوس روش قرار نگیره شکل منو پیدا نمی کنه. به نظر من بهتر بود که این حس رو القا می کرد که منو هست. (کلمه HOME هم ترجمه نشده)

    اصولا ترجمه پوسته شما خیلی ناقصه. و عبارات انگلیسی زیادی توی صفحه مشاهده می شه. حالا نمی دونم به خاطر میزبانی وردپرس.کام نمی شه اینا رو فارسی کرد یا…

    من قالب انگلیسی (اوریجینال) اینو ندیدم، ولی حدس می زنم بالای اون قالب لینک فید پست ها و فبد کامنت ها در سمت راست قرار داشته و پیشنهاد می کنم شما این دو لینک رو در سمت چپ قرار بدید، چون توی فارسی اولین چیزی که بالای سمت راست صفحه انتظار داریم ببینیم اسم سایت هست نه لینک فیدش.

    برای فونت پیشنهاد می کنم از فونت Tahoma استفاده کنی.

    دو تصویر زیر رو هم ببین: قالب با IE7 مشکل داره.

    نوشته های فرم نظرخواهی (نام/ایمیل/آدرس) چرا تشریف آوردن وسط فیلدها؟؟؟
    (فایرفاکس رو ندیدم، ولی این مشکل هم توی اوپرا هست هم توی اینترنت اکسپلورر7) عکس رو ببین:

    در آخر امیدوارم به خاطر این هم لینک نرم جزو لیست اسپمرهای اکیسمت.

  8. Reza said, on سپتامبر 3, 2008 at 9:34 ب.ظ.

    راستش مشکل اصلی این قالب اینه که نمی شه بیشتر از دو وبدجت استفاده کرد

  9. پیمان said, on سپتامبر 3, 2008 at 9:48 ب.ظ.

    دکتر جان گذشتن از مرز 2000 مشترک فید رو تبریک میگم

  10. علی said, on سپتامبر 4, 2008 at 12:19 ق.ظ.

    سلام جناب مزیدی من این پوسته رو به صورت کاملا سازگار با فارسی RTL کردم و به زودی برای وردپرس دات کام هم ارسال خواهد شد تا دوستان وردپرس دات کامی لذت بیشتری ببرند.
    دموی RTL شده رو میتوانید در اینجا ببینید:
    http://demo.wp-persian.com/index.php?preview_theme=Albeo

    همچنین این پوسته برای کاربران وردپرس شخصی هم قابل استفاده هست:
    http://themes.wp-persian.com/albeo/

    موفق باشید

  11. Computerist said, on سپتامبر 4, 2008 at 1:20 ق.ظ.

    سلام دکتر عزیز.

    تبریک به خاطر گذشتن از مرز 2000 خوراک خوان.تم زیباست ولی اندازه ستون نوشته ها برای مطالب ارزشمند شما کمی کوچک است.

  12. delzadeh said, on سپتامبر 4, 2008 at 3:51 ق.ظ.

    ممنون، خیلی عالی بود

  13. بهار said, on سپتامبر 4, 2008 at 4:59 ق.ظ.

    سلام
    مباركه
    من كلا از قالبهاي فقط سفيد خوشم نمياد زياد.

    بعد با كامنت Amin موافقم. فارسي سازيش يكم ضعف داره

    يكم هم فضاي زيادي براي منوهاي سمت راست در نظر ميگيره

    الان كه دارم كامنت ميذارم اسكرول افقي و وضعيت كادر مشخصات رو ببينيد(مرورگر فاير فاكس)

  14. سینا said, on سپتامبر 4, 2008 at 9:13 ق.ظ.

    آقا من تازه وبلاگ های فارسی رو شروع به مرور کردم و خوب با وبلاگ شما تازه آشنا شدم… دو تا مساله :
    یکی این که تمتون واقعا اذیت کننده است (ببخشیدا)
    بعد هم تیتر وبلاگتون اگه بخواید درست باشه ُ باید این طوری بنویسید:web 2.0 یا وب ۲.۰ … مساله ی اصلی اون نقطه و صفرش هست …

    در کل مطالب خوبی دارید

  15. علیرضا حسینی said, on سپتامبر 4, 2008 at 3:48 ب.ظ.

    ۱- گرچه زیباست، اما برای ما مقبول نیفتاد، چراکه این حقیر نیاز با الصاق تصویر در بالای وبلاگم می‌باشم. باشد که بر دیگران مقبول بیفتد.
    ۲- من که متوجه نمی‌شم، هنوز نیامده، فارسی است. توضیحی می‌دادید…
    ۳- ما که در این فرندفیـــد چیزی چشمگیری ندیدیم، شما چطور Bloging 2 را در آنجا انجام می‌دهید؟


بیان دیدگاه