وب2010

فايرفاكس 3

Posted in اینترنت by mhmazidi on ژوئن 18, 2008

 

Firefox

 

لينك دانلود

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ShaGhayeGh said, on ژوئن 18, 2008 at 1:25 ب.ظ.

    سلام من فایرفاکس 3 رو نصب کردم اما توی یه فاروم که می رم هر صفحه ای رو که لود میشه این پیغام رو بهم نشون می ده:

    سعی کردم این آپلیکیشن رو غیر فعال کنم اما مثل اینکه هیچ راهی نداره!

    چیکار کنم!

  2. snjonline said, on ژوئن 18, 2008 at 10:20 ب.ظ.

    من یه موقع با فایر فوکس 2 همین مشکل واسم پیش اومد ولی آخرش اشکال از سرور اون سایت بود که داشت آپدیت میشد.

  3. حامد ملک said, on ژوئن 19, 2008 at 10:03 ق.ظ.

    ShaGhayeGh

    شاید اگر به فایرفاکس بگویید که این فایل را با خود فایرفاکس باز کند مشکلتان حل بشه
    … با تشکر از دکتر مزیدی (جمعی از علاقمندان مشتاق دیدارت در فرندفید و حومه )

  4. kian1 said, on ژوئن 20, 2008 at 10:59 ق.ظ.

    سلام
    من از فایر فاکس استفاده می کنم اما با دانلود نسخه 3 و استفاده از آن بعضی فایل ها را که قبلا با ورژن قبلی دانلود می شد با این ورژن دانلود نمی شود و این پیغام را می دهد علت چیست ؟
    this download has been bloked by your security zone policy
    این پیام مربوط به چیست ؟ در حالی که با ورژن قبلی براحتی دانلود می شد و من در سکیوریتی هیچ تغییر ندادم ممنون می شوم راهنمایی کنید


پاسخی بگذارید

