وب2010

از لايو رايتر به توييتر

Posted in وبلاگ‌نویسی by mhmazidi on ژوئن 11, 2008

نسخه جديد نرم افزار “ويندوز لايو رايتر”  بصورت technical preview عرضه شده است.شما مي‌توانيد ان را از اين ادرس دانلود كنيد. اين نسخه نهايي نيست اما در همين نسخه پيش نمايش نيز تغييرات خوبي به چشم مي‌خورد.

احتمالا مي‌دانيد كه لايو رايتر توانايي اتصال plug-in را داراست.پلاگين‌هاي خوبي نيز براي ان نوشته شده است.يكي از اين موارد پلاگينی است كه اخيرا وبلاگ لبنول معرفي كرده است.نكته مهم اين است كه اين پلاگين بر روي نسخه‌هاي قبلي لايو رايتر فعال نخواهد شد(تجربه شخصي).

با اضافه كردن پلاگين مربوطه، هر پستي كه شما در وبلاگ خود منتشر كنيد، يك توييت در اكانت توييتر شما منتشر خواهد شد كه شامل يك عبارت كوتاه به همراه لينك مطلب و عنوان ان مي‌باشد.

اين پست هم براي معرفي اين امكان بوده و هم تست آن. تا ببينيم نتيجه چه مي‌شود.

ايده: اگر يك پلاگين براي سرويس ping.fm نوشته شود اين لينك مي‌تواند براي 14 سرويس وب دويي كه شما در ان عضو باشيد فرستاده شود. ببينيم در وبلاگستان جهاني يك آي كيو پيدا مي‌شود اين ايده را بدون راهنمايي ما پياده كند :))

نكته: لايو رايتر ثابت مي‌كند كه هنوز هم در مايكروسافت افراد نخبه وجود دارد 🙂

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. میلاد said, on ژوئن 11, 2008 at 1:11 ب.ظ.

    نکته اش خدا بود :))

  2. Milad Soltani said, on ژوئن 11, 2008 at 1:18 ب.ظ.

    شاید از ما دعوت شد تا آنرا عرضه نمائم، هرچندکه وقت تنگ است و فرصت نمیکنم 😀

  3. ادیب said, on ژوئن 11, 2008 at 1:39 ب.ظ.

    مهمترین اتفاق زندگی من در حوزه آی تی این روزها آشنایی باشماست و نوشته هایتان
    آیدک الله تعالی آقای دکتر

  4. Approach said, on ژوئن 11, 2008 at 1:46 ب.ظ.

    بسم الله
    سلام. سعی میکنم حالا که به لینوکس مهاجرت کردم اما هنوز جایگزینی قوی برای ویندوز لایو رایتر پیدا نکرده‌م، با شبیه ساز wine دوباره از اون استفاده کنم.

  5. صادق said, on ژوئن 11, 2008 at 1:53 ب.ظ.

    برای اولین بار ترغیب شدم که از این ابزار برای وبلاگ نویسی استفاده کنم.

  6. samandx7 said, on ژوئن 11, 2008 at 2:00 ب.ظ.

    ايده جالبيه

  7. aMiN said, on ژوئن 11, 2008 at 2:32 ب.ظ.

    مرسي

  8. فتحی said, on ژوئن 11, 2008 at 4:02 ب.ظ.

    دکتر اما توییترفید نیاز ما را به این افزونه بر طرف می کند. فکر می کنم به جای استفاده از این پلاگین باید به فکر افزونه ای که فرمودید برای پینگ.اف ام بود.

  9. میلاد said, on ژوئن 11, 2008 at 6:21 ب.ظ.

    دکتر شما با لایو رایتر مشکل نداری؟ من با Remote server مشکل دارم آدرس xmlrpc وبلاگمو نمیشناسه , یعنی این فقط مربوط به نسخه پرتابل هست یا اینکه نسخه معمولیش درست کار میکنه؟

  10. محمد said, on ژوئن 12, 2008 at 10:17 ق.ظ.

    سلام آقای مزیدی
    می خواستم ابتدا تشکر کنم که بالاخره از مایکروسافت بد نگفتید
    مایکروسافت پر از نخبه است

  11. محمد said, on ژوئن 12, 2008 at 10:20 ق.ظ.

    این مطلب هم ترجمه اش کردم از بلاگ رسمی Microsoft Windows Live Writer​ است:

    http://glassyworld.wordpress.com/2008/06/07/windows-live-writer-140-preview/

  12. web3beta said, on ژوئن 13, 2008 at 4:05 ب.ظ.

    تشکر از مطلبتون
    مهمترین تغییرات برای من اضافه شدن قابلیت های ویرایش تصویر، لینک دهی خودکار و انتخاب دایرکشن متون میباشد. تشکر و ممنون

  13. راوی دختردايی گمشده said, on ژوئن 20, 2008 at 5:37 ب.ظ.

    سلام آقای مزیدی. از این‌که مطلبِ بنده رو در گوگل‌ریدرتون لینک کردید، ممنونم.
    ولی یه مشکلی داشتم. الآن فیدِ وبلاگم توی فیدبرنر فعال شده، ولی وقتی روش کلیک می‌کنم به جای نوشته‌ها، علامت‌سؤال نشون می‌ده.
    به گمانم مشکل از یونیکود و این حرف‌ها باشه… شما چی فکر می‌کنید؟
    http://feeds.feedburner.com/dokhtardayi


پاسخی بگذارید

