وب2010

تم‌های جدید برای وردپرسی‌ها

Posted in وردپرس, wordpress by mhmazidi on مارس 21, 2008

دوستان ما در تيم وردپرس فارسي چند تم جديد به مجموعه تم‌هاي فارسي شده وردپرس اضافه كرده‌‌اند. بعد از تم پرولوگ، 10 تم ديگر به اين مجموعه اضافه شده.

اگر شما هم وبلاگي داريد كه با نيروی وردپرس فعال است و تمايل به تغيير تم داريد، توصيه مي‌كنم تم‌هاي جديد فارسي شده را در اين آدرس ببينيد. توصيه مي‌كنم تم ديزاينرفوليو را حتما تست كنيد. از دوستان عزيزمان در تيم وردپرس فارسي بسيار متشكريم و خسته نباشيد مي‌گوييم.اميدواريم در سال جديد تم‌هاي فراواني از جانب ايشان داشته باشيم.

يك توصيه: همانگونه كه قبلا هم گفتم بد نيست چند تم وردپرسي magazine-style نيز فارسي سازی شود. اين كار مي‌تواند سبب گسترش وردپرس در بين مجلات اينترنتي شود.تم‌هاي رايگان در اين حيطه نيز وجود دارد.البته تاكنون براي چندين مجله فارسي زبان، تم وردپرسي اختصاصي طراحي شده، اما تم رايگان و قابل استفاده همگاني تاكنون نديده‌ام.آيا شما موردي را مي‌شناسيد؟

—————————————————————————————————————————–

تقدير:  يكي از وبلاگهايي كه مدتهاست نوشته‌هايش را مي‌خوانم و لذت فراوان مي‌برم وبلاگ فالشيست است. ديد متفاوت نويسنده اين وبلاگ را دوست دارم.بعنوان خواننده دائمی فالشيست، از نويسنده عزيز آن تشكر مي‌كنم و اميدوارم همچون گذشته لذت خواندن قلم توانايش را از ما دريغ نكند.

اين پست اگرچه كوتاه است و بي‌ربط ، اما با بهترين آرزوها براي سال جديد، تقديم مي‌شود به فالشيست نازنين.

7 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. محمد said, on مارس 22, 2008 at 12:27 ق.ظ.

    جناب مزیدی عزیز و محترم

    با عرض سلام. فرا رسیدن سال نو را خدمت شما تبریک عرض می کنم. امیدوارم سال 1387 به مراتب بهتر از سال های قبل باشد. لطفا از قول من خدمت دوستان و آشنایان و عزیزان تان هم نوروز و سال نو را تبریک بگوئید.

    برای شما آرزوی موفقیت و سلامت و شادکامی در امسال و هر سال دارم. در ضمن دست شما از بابت پوسته های جدید فارسی هم درد نکند (تیم ورد پرس فارسی هم همینطور). در به در دنبال یک پوسته جدید بودم. حتما حتما امتحان شان خواهم کرد.

    با تقدیم احترام
    محمد (ققنوس)

  2. From Tehran, with love! said, on مارس 22, 2008 at 4:51 ق.ظ.

    بازهم از اکتشافات شگفت انگیز شما آقای مزیدی!
    به خودم اومدم دیدم یک ساعته دارم وبلاگ فالشیست رو می خونم …قلمش خیلی قشنگه! دل و جرات رک گوییش از اون هم قشنگ تر …
    جالبش اینجاست که انگار مامانش رو از روی مامان خود من کپی زده اند!!! (حتی شغلشون و سلیقه اشون هم یه جوره!) برای همین کاملا درکش می کنم.
    ممنون! دیگه اول عیدی مثل دیروز حوصله ام سر نمی ره!
    ممنون!

  3. من و متعه ام said, on مارس 22, 2008 at 6:04 ق.ظ.

    با تشکر از لینک شما در دلیشز!

  4. پلنگ صورتی said, on مارس 22, 2008 at 6:55 ق.ظ.

    1. سال نو مبارک دکی جون
    2. بلا چرا فقط با وبلاگ دوشیزگان و نسوان حال می کنی؟ از پسرا خوشت نمیاد…؟!
    3. راستی یه سوال مزیدی جون: من به دلایلی از نویسندگی توی وبلاگ گروهی شما معذورم (قبلا عضو شدم) می خواستم بدونم چه جوری می شه عضویتم رو فسخ (کنسل) کنم؟ اگه ممکنه زحمتش رو برام بکشی ممنونت می شم دکتر اهل دل!
    4. به خرگوشه هم سلام برسون.

  5. رامن said, on مارس 22, 2008 at 8:17 ق.ظ.

    انتخاب وب 2 به عنوان برترين وبلاگ سال را تبريك مي گويم.
    من خيلي خيلي خوش حال شدم.

  6. محسن وزیری said, on مارس 22, 2008 at 4:41 ب.ظ.

    سلام در وبلاگ خود جنبش مرام نامه رو اعلام کردم و برایش مرام نوتشهائی هم نوشتم از مشا دعوت می کنم تا هب این مرام نامه پیوسته و آن را تکمیل کنید تا همه با هم وردپرسی با مرام داشته باشیم
    http://itnevesht.wordpress.com/2008/03/22/maramnameyewordpress/

  7. ایمان said, on آوریل 10, 2008 at 5:44 ق.ظ.

    ببخشید اونوقت من بعد از دانلود این پوسته ها چجوری میتوتم پوسته ی وبمو تغییر بدم
    متشکرم


پاسخی بگذارید

