وب2010

كفش زنانه: یوتیوبی دیگر

Posted in وب 2 by mhmazidi on فوریه 14, 2008

دنياي غريبي است. امروز در وبلاگ ماشابل از سرويس جديدي خبر داده بود كه همانند يوتيوب مكاني براي آپلود ويديو است با محوريت كفش و صد البته بيشتر كفش زنانه. اسم اين سايت ShoeTube است. ناگفته پيداست كه ايده مربوطه چقدر پتانسيل قويي دارد براي رشد.

اما هدف از معرفي اين سايت، ايجاد تبرج در فضاي وبلاگستان نبود؛ بلكه در هنگام رويت اين سايت، نگراني به مراتب بنيادين‌تری به سراغم امد.

در وبي كه همين الان نيز در ان قرار داريم محتويات ويديويي بسيار زيادي قرار داده شده. كل وب در حال ويديويي شدن است. سايتهاي ارائه‌دهنده امكانات ويديويي مثل قارچ در حال رشد و گسترش هستند. بسياری از شركتهاي پيشرو در وب  ويديويي هستند و شركتهاي بزرگ انلاين و آفلاين به دنياي ويديوهاي اينترنتي بشدت علاقه‌مند هستند. ديگر ويديوهاي انلاين تنها محدود به پديده‌اي چون يوتيوب نيست. اكنون براي هركاری – از كوچك تا بزرگ فايلهاي ويديويي ارائه مي‌شود.

اجازه دهيد سخن اصلي را بگويم: چند روز قبل در وبلاگ ريدرايت‌‌وب RWW مقاله‌اي ديدم كه بسيار بنظرم مهم امد.به لينكي كه اشاره شده بود مراجعه كردم. توصيه بسيار بسيار بسيار زيادي مي‌كنم كه حتما اين لينك Web Media Player Framework را بازديد كنيد.بنظرم همان جمله اول صفحه كافي است تا مو برتن شما سيخ كند:

The television without a doubt was one of the biggest inventions of the 20th century. I believe web video is going to be one of the biggest breakthrough’s in the 21st century

نتيجه:  آيا زيرساختهاي اينترنت ما آمادگي لازم براي استقبال از تلويزيون قرن 21 را دارد؟؟!!

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. peacetree said, on فوریه 14, 2008 at 4:52 ب.ظ.

    سلام
    من چند وقتی وبلاگهای مربوط به وردپرس زیاد خوندم ..وحتی یک وبلاگ رو هم براساس وردپرس راه اندازی کردم که خیلی از نویسنده ها بلد نبودند چطوری استفاده کند ..مثلا چطوری لینک کنند ووعکس رو چطوری صفحه بندی کنند ..بهر حال حالا من بعد از یک سال اومدم شروع کنم ..اولین نوشته ام خیلی بی ربط ولی منتظر نظر شمام

  2. علیرضا said, on فوریه 14, 2008 at 6:40 ب.ظ.

    تبرج می‌کنی، بعد می‌گی چرا فیلی شدم! زیرساخت‌ها و ذهنیت مردم هر دو باید وب دویی شود.

  3. میثم دهقانی said, on فوریه 15, 2008 at 6:17 ق.ظ.

    سلام دکتر. خدا قوت. والا این زیر ساختی که من می بینم واسه هیچی آماده نیست. باید بسوزیم و بسازیم…شاید هم خوب شد. خدا رو چه دیدی

    با: «ولنتاین با 1300 تومن» به روز هستم
    http://neskafe.wordpress.com

  4. Yasin said, on فوریه 15, 2008 at 6:49 ب.ظ.

    درود!
    اصلا یکیش خودم که آخرین پستم شامل کلیپ ویدیویی هستش(البته لینکش)
    من خیلی وقته که وبلاگ شمارو دنبال می کنم و واقعا دیدگاه های جالب و متفاوتی نسبت به مسایل روزمره دارید که افرادی مثل من به راحتی از کنارشون رد می شیم.
    خیلی دوست دارم از تجربیات شما استفاده کنم.
    موفق باشید
    بدرود…


پاسخی بگذارید

