وب2010

بخش پرسش و پاسخ

Posted in متفرقه by mhmazidi on فوریه 6, 2008

يكي از مشكلات – و شايد عيب‌هاي وبلاگ‌نويسي من- اين است كه بدليل فعاليتهاي پراكنده در وب، گاه در بعضي موارد فراموش مي‌كنم كه به سوالهاي دوستان عزيزم جواب بدهم.البته اين در مورد ايميلها مصداق ندارد.بلكه تنها محدود به كامنتها مي‌شود.با اينكه همه آنها را به دقت مي‌خوانم اما گاه فراموش مي‌كنم كه بايد به بعضي از انها پاسخ دهم.

ضمن عذرخواهي رسمي از تمام عزيزاني كه بدين دليل از بنده رنجيده‌اند اعلام مي‌كنم كه زين پس هرچند وقت يكبار پستي تحت عنوان  پرسش و پاسخ منتشر مي‌كنم.شما هر سوالي را كه تاكنون داشته‌ايد و اين حقير سراپا تقصير بدون پاسخ گذاشته است را در كامنتهای همين سری از پستها مطرح كنيد.سعي مي‌كنم در همين مطلب به انها جواب دهم.اگر مخاطب خاص داشت در كامنتها و اگر مخاطب عام داشت در متن همين پست درج خواهم كرد. شايد بدين صورت يكي از گلايه‌هاي هميشگي خوانندگان محترم اين وبلاگ اندكي فروكش كند 🙂

البته بايد اعتراف كنم كه اينجا نيز ابتدا مدتي در جواب دادن تاخير خواهم كرد تا اگر بقيه عزيزان تمايل داشتند بدان پاسخ دهند. پس از آن شخصا در خدمت شما هستم.

اگر هم گلايه انتقاد پيشنهاد – يا حتي فحش و كتك‌كاری هم – داشتيد مي‌توانيد در همين نوشته‌ها مطرح كنيد. البته لازم به يادآوری است كه افرادي چون روانپريش، پرطلا و … از اين موهبت برخوردار نخواهند بود. آنها «مغضوب عليهم»  و از ان بدتر «والضالين» هستند و هيچ اميدی به رستگاری انها نيست 🙂

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سینا said, on فوریه 6, 2008 at 1:17 ب.ظ.

    دکتر از شما چه پنهون بعد از اخرین انتقادی که ازت کردم دیگه به وبلاگت سر نزدم، حدود سه هفته ای میشه. یه دفعه تو دلم افتاد که یه سری به مزیدی بزنم چون دیدم دیگه ازش خبری نیست، حتی پروفایل فیس بوکش رو آپ نمیکنه. الان فکر کنم اوضاع بهتر شده و پست هات کمی منطقی ترند نه فله ای. خیلی دوست دارم مزیدی. من نه بیشتر بچه های وب دوست داریم، باور کن. چند تا عکس خوشگل هم از فلیکر بهت تقدیم میکنم تا اگه از انتقادام یه وقت ناراحت شدی از دلت در بیاد:
    broken words.. (action stuff)
    http://www.flickr.com/photos/thechels/2243794905/
    http://www.flickr.com/photos/randie/2244404024/

    پی کامنت!: یه سری شیطونایی کردم توی این آدرس فکر کنم بدرد بخوره:
    http://feeds.feedburner.com/popular_choice
    موفق باشی

  2. Kia Taheri said, on فوریه 6, 2008 at 3:44 ب.ظ.

    درود بر شما و سپاس از این فروتنی.
    چرا عذرخواهی؟ شاید بعضی دوستان مراعات نمی‌كنند.

  3. PMan said, on فوریه 6, 2008 at 8:33 ب.ظ.

    Doctor joon man ye mail behet zadam dar mored babelzilla vali shoma javab nadadin ke !

    to gmaileton babelzilla ro search konid

  4. محمد said, on فوریه 7, 2008 at 10:07 ق.ظ.

    سلام جناب دکتر
    من یک سوال دارم
    آیا می شود مطالب وردپرس را در صورت امکان با نظرات به بلاگر منتاقل کرد
    خیلی خوشحال می شوم اگر کمک ام کنید.
    از تیم وردپرس فارسی و دیگر دوستان هم نتیجه ای نگرفته ام، شما آخرین امید هستید

  5. تارا said, on فوریه 7, 2008 at 12:25 ب.ظ.

    سلام اقای دکتر
    داشتم رد میشدم گفتم یه سری بهتون بزنم
    راستی دکتر جان لینک شدین
    البته با اجازه:)

  6. هشام said, on فوریه 7, 2008 at 1:26 ب.ظ.

    سلام دکتر جان .
    میخواستم بگم بیشتر موضوعات مثل هم هستن ! چرا ؟
    موندم که چرا بالای وبلاگت نوشتی : وب 2
    به نظر من اگه مطالبات متنوع باشن بهتره …
    ممنون

  7. RaoRos said, on فوریه 7, 2008 at 2:26 ب.ظ.

    خیلی خوفی دکتر 😛
    این بود انتقاد من

  8. omid said, on فوریه 7, 2008 at 7:59 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    لطفا راهنمایی کنید چطور میشه عضوی از گوگل ریدر اشتراکی شد
    http://blog.360.yahoo.com/rss-NvqGLVw1dKiowoLFqOJyog–?cq=1

  9. mhmazidi said, on فوریه 7, 2008 at 10:55 ب.ظ.

    @سينا و كيا : خواهش . لطف داريد.
    @pman: ايميلي از شما دريافت نكرده‌ام.لطفا دوباره زحمت فرستادنش را بكشيد
    @محمد: اميدت به خدا باشه ! راستش راهنمايي هاي من نمي‌تواند چيزی بيش از دوستان تيم وردپرس فارسي باشد.آنها اساتيد بنده هستند.
    @ تارا – رائوروس : لطف داريد. متشكر
    @هشام: پيشنهادت چيه؟
    @ اميد: اول يك اكانت در گوگل ريدر ايجاد كنيد.سپس هركسي كه دوست داشتيد مطالب او را دنبال كنيد، كافي است در گوگل تاك به ليست دوستان اضافه كنيد.

  10. mahboobeh said, on ژوئن 23, 2009 at 6:49 ب.ظ.

    سلام آقای دکتر
    با انکه میدونم اینجا کم کار شدید ولی احتمالا گه گاه به اینجا سری می زنید. ممنون میشم اگه سوالم رو خونده و کمکم کنید.
    من یه چندوقتی که وبلاگم رو تغییر دادم می خواستم بدونم اگر بخواهم از همون فید قبلی استفاده کنم تا مشترک های قبلیم رو داشته باشم باید چه کنم؟
    خیلی ممنون


پاسخی بگذارید

