وب2010

خبر فوری: وردپرس منفجر می‌كند

Posted in وردپرس, wordpress by mhmazidi on ژانویه 21, 2008

اپديت: وبلاگ وردپرس، موضوع را رسما تاييد كرد.

همين الان از طريق وبلاگ يك فتحي متوجه شدم كه وردپرس فضاي آپلود فايل خود را از 50 مگابايت به 3 گيگابايت رسانده است!! كاملا درست متوجه شده‌ايد 3 گيگابايت!!  يعني فضاي آپلود اكنون 60 برابر شده است.3GB

وقتي در داشبورد وبلاگ چك كردم من نيز با همين موضوع مواجه شدم.اما هنوز در وبلاگ رسمي وردپرس چيزی عنوان نشده است.به محض اين كه اطلاعات بيشتری منتشر شود شما را در جريان خواهم گذاشت.

هم اكنون بلاگر براي عكس فضايي حدود 1 گيگابايت ارائه مي‌دهد.بايد ديد با اين اقدام اخير وردپرس واكنش گوگل چيست. اگر خاطرتان باشد پس از فارسي سازی داشبورد بلاگر، بعضي از عزيزان در سرويسهاي وطني كم بودن فضاي آپلود در وردپرس را نقصي در برابر بلاگر عنوان كردند. اكنون اين نقص نيز برطرف شد و wordpress.com خودش را در سايز و اندازه‌هاي بلاگر نشان داده است.

 شما هنوز در سرويسهاي وبلاگ‌نويسي وطني هستيد؟؟!! يعني نمي‌خواهيد به wordpress.com افتخار ميزباني دهيد؟  دير نشده است! به جمع ما بپيونديد و از وبلاگ‌نويسي رايگان، ساده و قوي آن بهره‌مند شويد.

 نكته: هر عزيزی كه به وردپرس وارد مي‌شود لينك وبلاگش را كامنتهای همين مطلب بگذارد تا ببيند چگونه در مدت كوتاهي كلي خواننده جديد خواهد يافت. از گمنامي در سرويسهاي وطني به سوي شهرت در وردپرس دات كام پر بكشيد. اگر باور نمي‌كنيد امتحان كنيد. امتحانش كه ضرری ندارد  🙂

82 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. باران said, on ژانویه 21, 2008 at 9:20 ق.ظ.

    :-؟ عجب،واقعا جالبه ها!ایول وردپرس……منم 2-3 هفته است اومدم این جا،ولی واقعا امکاناتش جالب و فوق العاده است !

  2. Saar said, on ژانویه 21, 2008 at 9:24 ق.ظ.

    دکتر جان! من هم تازه از وطنی ها ترک زندگی کردم و توی wordpress.com متولد شدم!

  3. محمّد said, on ژانویه 21, 2008 at 9:37 ق.ظ.

    سیر زندگی وبلاگی من از سه سال پیش با پرشین بلاگ شروع شد، بعد بلاگفا، بعد بلاگر و حالا وردپرس. تازه واردم تو وردپرس. سلام!

  4. یک فتحی said, on ژانویه 21, 2008 at 9:44 ق.ظ.

    دکتر جان
    باور نمی کنید. من داشتم یک مطلب می نوشتم که بعد از این که مطلب را ذخیره و ادامه ویرایش کردم ناگهان دیدم فضا شد 3 گیگابایت. اصلا فکر می کردم دارم اشتباه می کنم! حتی یک مطلب جدید باز کردم و متوجه شدم که اشتباه نکردم. اصلا شوکه شدم. دیگر نیازی به فضای بیشتری ندارم. خدا این مت را برای ما نگه دارد!!

    دستتون هم به خاطر نوشتن منبع خبر درد نکند 🙂

  5. یک فتحی said, on ژانویه 21, 2008 at 9:51 ق.ظ.

    دکتر همین الان متوجه مطلب وبلاگ رسمی شدم.
    http://wordpress.com/blog/2008/01/21/three-gigabytes

    یک نظر دوستت دارم عاشقتم یک کلام هم برای مت گذاشتم که امیدوارم تائید کنه 🙂

  6. امین said, on ژانویه 21, 2008 at 9:59 ق.ظ.

    1- گوگل مطمئنا هیچ مشکلی در افزایش فضای آپلود برای وبلاگهاش نداره. (در حال حاضر سیستم ایمیل جی میل حدود 5-6 گیگابایت فضا به کاربرانش اختصاص داده.)

    2- دیگه وقتی فضای مورد نظر از یه مقداری بیشتر شد، عملا هیچ کس از تمام فضا استفاده نمی کنه، و افزایش بیشتر این فضا فقط می تونه جنبه تبلیغاتی داشته باشه.

    3- امیدوارم همون طور که جی میل با ارائه امکانات خاص و فضای بسیار زیاد برای اولین بار، باعث ایجاد رقابت شدید بین سرویس های خاک گرفته ی ای-میل (یاهو و هاتمیل) شد، وردپرس هم بتونه چنین نقشی رو در زمینه وبلاگ نویسی به خوبی ایفا کنه.

  7. حامد said, on ژانویه 21, 2008 at 10:18 ق.ظ.

    این حماسه ملی رو به مزیدی و مت ، بنیانگزاران وردپرس (علیه السلام) تبریک و تهیت عرض می کنم.

    دهه فجر مبارک …..

  8. به فرنگ برگشته said, on ژانویه 21, 2008 at 10:39 ق.ظ.

    پیش به سوی مشهور شدن !!!:
    http://www.hamburg2004.wordpress.com

  9. Ali said, on ژانویه 21, 2008 at 10:42 ق.ظ.

    سلام.
    گفتی لینک وبلاگو اینجا بزارم.
    من از وردپرس رو سایت خودم استفاده می کنم.
    وبلاگ من:
    http://weblog.atrvash.com

  10. یک فتحی said, on ژانویه 21, 2008 at 10:44 ق.ظ.

    وردپرس خبر 3GB را تائید Ú©Ø±Ø¯!

     هم اکنون وبلاگ رسمی وردپرس خبر افزایش مقدار فضای آپلود این سرویس را به 3GB تائید کرد. این وبلاگ در خبری با اشاره به این که تایپ­پد برای همین Ù…

  11. amin said, on ژانویه 21, 2008 at 10:45 ق.ظ.

    خدا این حامد رو از ما نگیره.مردم از خنده :))
    یادم رفت چی میخواستم بگم 😀

  12. Reza (pesar) said, on ژانویه 21, 2008 at 10:57 ق.ظ.

    دارم از خوشحالی می ترکم!، خیلی خبر خوبی بود، به همه مون مبارک باشه

  13. gajamoo said, on ژانویه 21, 2008 at 11:00 ق.ظ.

    قبل از اینکه مطلب شما رو بخونم،دیدمش،اما فکر کردم قبلاً همه متوجه شد ه اند!!!!؟
    دکتر،عجب تبلیغی واسه وبلاگت می کنی!!!!!
    فقط تو تبلیغات مواظب باشید، چون از قدیم گفتند :
    مشک آنست که خود ببوید………………………..
    موفق تر باشید

  14. میلاد said, on ژانویه 21, 2008 at 11:10 ق.ظ.

    «هر عزيزی كه به وردپرس وارد مي‌شود لينك وبلاگش را كامنتهای همين مطلب بگذارد تا ببيند چگونه در مدت كوتاهي كلي خواننده جديد خواهد يافت »

    چه می کنه تواضع 🙂

  15. ali786 said, on ژانویه 21, 2008 at 11:30 ق.ظ.

    سلام
    آقا من این خبرو از فتحی شنیدم باورنکردم رفتم تو وبلاگم دیدم راست میگه خیلی شوکه شدم آخه تو فکر خرید فضا بودم که مت بزرگواری کرد آه مت آه ورد پرس ، وردپرسی بودن یا نبودن مسئله در اینست .
    از طریق فید میخونمت دکی از مطالبت هم ممنون .

    یا علی مدد .

  16. Persian365 said, on ژانویه 21, 2008 at 11:48 ق.ظ.

    Tabrik
    doktor che mikeshan in blogfa(shirazi)
    az dast to va ma

  17. Sepehr said, on ژانویه 21, 2008 at 12:02 ب.ظ.

    جنگ تبلیغاتی راه انداختی دکتر ! :دی

  18. ماداگاسکار said, on ژانویه 21, 2008 at 12:04 ب.ظ.

    طوری این مطلب رو بیان کردید که انگار تونستیم سرانجام با موجودات بیگانه ارتباط برقرار کنیم واقعا 1 گیگ با 3 گیگ چه فرقی میکنه مگه ما با این سرعت وحشتناک چه قدر میتونیم از فضاهامون استفاده کنیم . در این که ورد پرس خیلی خوبه شکی نیست اما به نظر من وبلاگها در انحصاز یک عده خاصه که باعث دیده نشدن بقیه میشه منظورم اینه که یک نوع باند تشکیل شده که همه جریان اطلاعات در حیطه فعالیت اونهاست . همه لینکها در بین خودتون میچرخه و بس ………

  19. نی نی said, on ژانویه 21, 2008 at 12:14 ب.ظ.

    این جا تو وردپرس جا برای یک نی نی کوچولو هم هست ؟
    منم تازه اومدم تو وردپرس بنویسم 😀

  20. Sepehr said, on ژانویه 21, 2008 at 12:15 ب.ظ.

    ماداگاسکار جان سلام اینجا وبلاگ من نیست و شرمنده که من دخالت می کنم .
    مطمپن باش نه باندی هست و نه چیز دیگه ای . می دونی شاید یه رابطه دوستی وجود داره بین یه سری افراد و طبیعتا آدم به دوستانش بیشتر توجه می کنه تا کسانی که باهاشون آشنایی ندارد خوب پس شما رابطه دوستیت رو آغاز کن مطمئن باش که دیگه این حس رو پیدا نخواهی کرد.
    می دونی به نظر من کسی توی این دنیا نمیاد دنبالت بگرده باید خودت خودت رو معرفی کنی بعد که شناخته شدی همه میان دنبالت.

  21. حسام said, on ژانویه 21, 2008 at 12:32 ب.ظ.

    بسیار خوشحال شدم.

  22. Farshad Palideh فرشاد پاليده said, on ژانویه 21, 2008 at 12:33 ب.ظ.

    وردپرس ، منفجر شد !

    البته هنوز هم نمي تونه آدم رو مجبور كنه كه تغيير مكان و تغيير لينك و تغيير آدرس و تغيير تبليغات بده!!

    من فعلاً ترجيح ميدم رو معرفي «فيد» ام كار كنم:
    http://feeds.feedburner.com/GoogleShared

  23. maryamss said, on ژانویه 21, 2008 at 12:35 ب.ظ.

    دکتر جان خوشحالم که باز می نویسید.این وردپرس هم از اولش معلوم بود بچه باهوشیه وگرنه من انتخابش نمی کردم D:

  24. شیخ الشیوخ said, on ژانویه 21, 2008 at 1:06 ب.ظ.

    سلام دکتر مزیدی عزیز
    راستش من از خبر شما خوشحال نشدم! چرا که چیزی سر در نیاوردم!!
    اما در مورد وردپرس برای منی که وبلاگم با روزی 500 خواننده یک شبه از میهن بلاگ حذف شد و در بلاگفا به جای لذت از وبلاگنویسی زجر کشیدم بهترین مکان ممکن وردپرس است!
    اما دکتر عزیز در مورد قوانین وردپرس متاسفانه تحقیقی نکرده بودم پس حق با شماست

  25. […] طبقه بندی شده زیر وردپرس ·Tagged وردپرس, خبر خبر را از دکتر و یک فتحی خواندم، حالا هم از خوشحالی نمی‌دونم چی […]

  26. میثم دهقانی said, on ژانویه 21, 2008 at 2:25 ب.ظ.

    سلام دکتر. این دفعه دیر رسیدم مثل اینکه. آقا خبر فوق العاده خوشحال کننده ای بود… واقعا گل کاشته. کاش اونایی که از سرویس کننده های ( همون سرویس دهنده) وطنی !!! استفاده می کنن کم کم این ریسک رو بپذیرن و کوچ عاشقانه ای انجام بدن 😉

  27. محمد said, on ژانویه 21, 2008 at 2:35 ب.ظ.

    ُسلام من هم در وردپرس وبلاگ دارم
    باور بفرمایید همین الان داشتم برای عضویت در بلاگر ثبت نام می کردم و لی منصرف شدم
    البته وبلاگ داشتم خوjستم آدرس جدیدی را انتخاب کنم
    من هنوز نمی دانم هدف وردپرس از مسدود کردن کد وبلاگ کاربران برای کاربران رایگانش چیست
    3 گیگابایت چیز خوبی است اما باز کردن کد وبلاگ هر کس خیلی مهم است و بهتر
    باز هم تبریک می گویم
    نمی دانم چرا هر وقت خواستم به بلاگر بروم وردپرس باز هم از دل ما نرفت
    واقعا ,وردپرس عجیب است
    امیدوارم امکاناتش را بیشتر کند بعید هم نیست
    به هر حال من وردپرس را خیلی ترجیح می دهم
    راستی من هم دروردپرس وبلاگ دارم این هم آدرس ما
    http://www.glassyworld.wordpress.com
    آقای دکتر با تبادل لینک با من موافقت می کنید؟

  28. محمد said, on ژانویه 21, 2008 at 2:37 ب.ظ.

    راستی Snarfer فارسی شد توضیحات بیشتر در وبلاگ «دنیای شیشه ای»
    http://www.glassyworld.wordpress.com

  29. From Tehran, with love! said, on ژانویه 21, 2008 at 2:40 ب.ظ.

    یعنی من می تونم همه عکس هایی رو که ترشی انداخته بودم آپ لود کنم؟
    گرد و خاک دوربینم رو هم بگیرم؟
    (بعد از امتحانات البته!)

    راستی ما وبلاگ همایش دانشجویی مان را هم در وردپرس ساختیم! (حدس بزنید پیشنهاد کی بوده!)

  30. مسعود قاسمی said, on ژانویه 21, 2008 at 2:49 ب.ظ.

    دكتر مرسي خبر خوبي بود

  31. مهدی said, on ژانویه 21, 2008 at 2:58 ب.ظ.

    بسم الله
    چشم! به زودی!

  32. زمان said, on ژانویه 21, 2008 at 3:09 ب.ظ.

    آقا تبلیغ نداشتیما مشتری جذب می کنی بگم بچه های بلاگر را بیفتن

  33. كيوان said, on ژانویه 21, 2008 at 3:31 ب.ظ.

    سلام.ممنون از وبلاگ قبلي و وبلاگ جديدت.اينقدر از وردپرس تعريف كردي تا منم كنجكاو شدم و دوباره وبلاگ نويسي را شروع كردم.موفق باشي

  34. كيوان said, on ژانویه 21, 2008 at 3:35 ب.ظ.

    ببخشيد اينم لينك وبلاگ
    http://www.keyvanh.wordpress.com

  35. Roozbeh said, on ژانویه 21, 2008 at 4:12 ب.ظ.

    با سلام

    از كجا ميتونم «ارتقاء به css دلخواه رو خريداري» كنم ؟

  36. araam said, on ژانویه 21, 2008 at 4:39 ب.ظ.

    خیلی ممنون آقای دکتر.
    araam.wordpress.com

  37. RaoRos said, on ژانویه 21, 2008 at 6:24 ب.ظ.

    این حماسه ملی رو به مزیدی و مت ، بنیانگزاران وردپرس تبریک و تهیت عرض می کنم.

    دهه فجر مبارک …..

    کامنت اون اقاهه رو کپی پیست کردم!
    😀

  38. شایگان said, on ژانویه 21, 2008 at 6:59 ب.ظ.

    من هم یک هفته ای می شود که به وردپرس آمدم، متاسفانه وبلاگ من در بلاگفا توسط مدیر این سایت مسدود شد، خیلی دردآوره که یه روز بیای و ببینی که وبلاگت، نوشته های یک سالت همه دود شده اند رفتند هوا!
    حداقل مدیران وردپرس دستشون با رژیم توی یک کاسه نیست.
    درود بر وردپرس

  39. شایگان said, on ژانویه 21, 2008 at 7:03 ب.ظ.

    آقا کسی میدونه چه جوری میشه از ویدئوهای یوتوب در وردپرس استفاده کرد؟

  40. دیجیتال said, on ژانویه 21, 2008 at 7:04 ب.ظ.

    من که از همون اول مشتری وردپرس بودم

  41. شایگان said, on ژانویه 21, 2008 at 7:06 ب.ظ.

    ممنون میشم اگه کسی جواب بده

  42. […] باشید فضای وردپرس به 3GB افزایش یافت خبر فوری: وردپرس منفجر می‌كند منم تبریک […]

  43. اسپایدرمرد said, on ژانویه 21, 2008 at 7:08 ب.ظ.

    کاملا تایید میشه!
    من از پرشین بلاگ اومدم وردپرس..
    وردپرس مثل خارجی میمونه که گرین کارت نمیخواد..!!
    کل امکاناتش یه طرف این جمله اش هم یه طرف : «بخاطر استفاده شما از این سرویس ممنونیم» واقعا آدمیزاد روحیه میگیره..
    بلاگفا هم دامنه دات آی آر خودش رو هم راه انداخته! احتمالا دامنه دات کامش تا چند هفته دیگه هک میشه!!!

  44. آمیر said, on ژانویه 21, 2008 at 7:09 ب.ظ.

    سلام آقای مزیدی!
    من هم تازه به وردپرس اومدم…حدود شیش هفت ماهه!! خوشحال میشم که از این طریق خواننده های وبلاگم رو زیاد کنم!
    مرسی.

  45. GHasedak said, on ژانویه 21, 2008 at 7:30 ب.ظ.

    سلام.
    تازه ورد پرسي شدم. مباركا باد :دي
    يك سوال داشتم.
    مي‌خواستم بدونم چطور مي‌تونم از پلاگين‌ها استفاده كنم؟!
    آيا حتماً بايد يك دومين و هاست شخصي داشته باشم و از يك نسخه‌ي به خصوصي از ورد‌پرس استفاده كنم؟ يا تنظيماتي رو بايد انجام دم؟
    چون توي توضيحات يك پلاگين نوشته بودن مثلاً فايل رو فلان مكان آپلود كنم.
    اما جايي براي آپلود وجود نداشت! فكر مي‌كنم بايد از قسمت ارتقا يك نسخه رو خريداري كنم تا امكاناتي برام افزوده بشه.نمي دونم
    ممنون مي‌شم راهنماييم كنين. (:
    تشكر.
    همين…!

  46. GHasedak said, on ژانویه 21, 2008 at 7:36 ب.ظ.

    مي گم… ببخشيد
    بلاگم با نظري كه دادم ثبت مي‌شه؟!
    بي‌تجربگي هم شما رو ناراحت مي‌كنه هم منو! اما ياد مي گيرم (:
    http://www.gerashi.worpress.com
    ببخشيد.
    همين…!

  47. «محمد» said, on ژانویه 21, 2008 at 7:37 ب.ظ.

    یا ابالفضل!!!!!!!!!! 3 گیگ یعنی بیش از نصف یه DVD
    اما فکر کنم که این 3 گیگ برای استعمال تزریقی‌ها هم زیاد باشه! حتا همون یک گیگ بلاگر هم زیاده، پس رقابت بعدی می‌ره سر تنوع فایل‌های مجاز به آپ‌لود شدن!

  48. myminimals said, on ژانویه 21, 2008 at 7:37 ب.ظ.

    تبریک به شما سردم دار وبلاگ نویسان فارسی در ورد پرس

  49. اله سار said, on ژانویه 21, 2008 at 8:20 ب.ظ.

    تنها چیزی که باقی مونده، مجانی نبودن تنظیم کردن دامین هست! که اگه اونم مجانی بشه، دیگه اصلا جای تردید نیست! من از هاست شخصی بر می گردم به وردپرس دات کام! کاشکی این وعده مت که امروز گفت: » این تنها یک شروع است» زودتر شامل این موضوع هم بشه.

  50. پدرام said, on ژانویه 21, 2008 at 8:41 ب.ظ.

    با این که از وردپرس روی هاست استفاده می کنم و بهش اعتقاد دارم ولی به همه وردپرسی ها شادباش میگم.
    این جوری پیش برن دیگه سرویس وبلاگی جز وردپرس نمی مونه. 😀

  51. PAPILLION said, on ژانویه 21, 2008 at 10:39 ب.ظ.

    سلام به دکتر گرامی.منم به تازگی وارد محلۀ وردپرس شدم و فعلا بیشتر مشغول مهمونی رفتنم تا مهمونی دادن.فعلا به عنوان مهمون ناخونده و سرزده اومدیم به خونۀ شما تا بعد چی بشه…

  52. Farbod/فربد said, on ژانویه 21, 2008 at 10:56 ب.ظ.

    اصطلاحا پوز زده… 🙂

  53. علیرضا حسینی said, on ژانویه 21, 2008 at 11:32 ب.ظ.

    درود بر wordpress.com و کاربران گرامیش 🙂
    جناب مزیدی، چند نکته به نظر آمد که صادقانه اشاره کنم.
    ۱- کاش wordpress.com این امکان رو میداد تا مثلاً فایل‌های exe. رو هم آپلود کنیم.
    ۲- کاش آمار دقیقی از تعداد ضربه روی لینک‌ها ارائه میشد. این آماری که در حد ضربه‌های دیروز و امروز هست، و تا چند روز قبل رو هم نشون میده خیلی جالب نیست.
    ۳- بنده، اگر به اینترنت دسترسی داشته باشم و مطالبی رو بخونم، نظرم رو درباره مطلب شما (یا سایر دوستان) در بخش نظرات می‌نویسم. اما تا حالا با ترافیک بازدیدکننده مواجه نشدم! نهایتاً از هر وبلاگ پنج‌تا ورودی نشون میده.

    ۴- این شماره ۴ هم نه چندان نامربوط است و نه چندان مربوط. یک اشاره‌ی کلی به طرز نگارش ما در وبلاگ‌تان است. دیده می‌شود علیرغم اینکه نیم‌فاصله را رعایت می‌کنید، اما ظاهراً در کیبورد شما حروف «ك» و «ي» به فارسی اصلاح نشده‌اند و به عربی نگارش می‌شوند. در همین رابطه >مطلبی< نوشته‌ام که چندتَن از دوستان از جمله «خوابگرد» لطف داشتند و لینک دادند و برای اولین مرتبه از زمانی که در وردپرس هستم، در جمع ۱۰ وبلاگ بالایی قرار گرفتم. این همه آسمان ریسمان بافتم با بگویم اصلاح حروف «ك» و «ي» از عربی به فارسی و رعایت دقیق‌تر نگارش فارسی، برازنده‌ی شما و وبلاگ‌تان است.

  54. spano said, on ژانویه 22, 2008 at 5:33 ق.ظ.

    چون گفتید لینک بزارید منم فقط لینک گزاشتم .
    موفق باشید.

  55. Reza. R said, on ژانویه 22, 2008 at 6:40 ق.ظ.

    سلام دکتر جون.
    وووای چقد دیر رسیدم !!!!
    خیلی خبر خوشحال کننده و خوبی بود، حالا فقط منتظر رایگان شدن آپلود فیلم و آهنگ و نیز فایلهای RAR و ZIP هستیم (!!!!!!!!!)
    چه شود !!!

    پی نوشت : اااااااااااااا، چقد نظر، تا حالا اینهمه نظر یه جا ندیده بود !!!
    پی نوشت 2 : میشه تو نظر پی نوشت گذاشت !!!!!

  56. […] یک‌فتحی بود که به ما (وردپرس[دات]کامی‌ها) انرژی داد! مزیدی و امروزما هم خوشحالند! و حالا علی حسینی … (و این […]

  57. persianeyes said, on ژانویه 22, 2008 at 7:18 ق.ظ.

    منم اين كامنت رو فقط براي اين گذاشتم تا به سوي قله هاي شهرت پر بكشم 😉

  58. 1divaneh said, on ژانویه 22, 2008 at 7:21 ق.ظ.

    سلام دكتر من هم تازه اومد تو ورد پرس البته خیلی وقته برای من ورد پرس را عشق است

  59. محمد said, on ژانویه 22, 2008 at 7:50 ق.ظ.

    «اپن سورسی های بی سواد»
    مطلب را کامل بخوانید در http://www.glassyworld.wordprwss.com
    آیا چیزی برای دفاع دارید؟

  60. محمد said, on ژانویه 22, 2008 at 7:52 ق.ظ.

    “اپن سورسی های بی سواد”
    مطلب را کامل بخوانید در http://www.glassyworld.wordprwss.com
    آیا چیزی برای دفاع دارید؟

  61. رضا عظیمی said, on ژانویه 22, 2008 at 7:56 ق.ظ.

    ان الله لا یخلف المیـــــعاد !

  62. Mr\'James said, on ژانویه 22, 2008 at 8:04 ق.ظ.

    دکتر جان صبح نزدیک بود قلبم بگیره ، واقعا حرکت خوبی بود.

  63. سجاد said, on ژانویه 22, 2008 at 8:33 ق.ظ.

    از این کمبود فضا اشکم در اومده بود دکتر
    خدا اجرشون بده دستشون درد نکنه دیگه. شیرازی باید اشکش در بیاد خوب بیچاره حق داره نمی تونه که به هر کاربر یه اپسیلون فضا بده چه برسه به گیگ و اینا
    ما اگه آمریکارو نداشتیم چیکار می کردیم !؟! 😀
    نه خداوکلی هرچی احساس وطن پرستی رو میزارم جلوم باز نمی تونم قبول کنم که دیگه از هیچ سرویس وطنی استفاده کنم دامنه otello.ir رو بیخیال شدم واسه وطنی بودنش! واسه پنل می گن باید فتوکپی شناسنامه و آماره کامل خاندانت رو بفرستی منم گفتم گوره بابای این دامنه و شما همه از دم.

  64. آی تی شوک said, on ژانویه 22, 2008 at 8:47 ق.ظ.

    ایول! ایول! وردپرسُ ایول!

  65. کمال said, on ژانویه 22, 2008 at 9:31 ق.ظ.

    کاش امکان آپلود موسیقی و فیلم هم بدن. اون موقع دیگه نور علی نور میشه.

  66. ایلیا said, on ژانویه 22, 2008 at 10:56 ق.ظ.

    تبریکات ما وردپرس دات او آر جی ها را بپذیرید !
    ما اینجا در حال ترکیدن از زور حسادت میباشیم !!
    باشد که روزی این خار چشم ما یعنی وردپرس دات کام از روی کره خاکی محو و متلاشی گردد !
    الهی آمین
    هاهاهاهاهاهاها !

  67. barbod said, on ژانویه 22, 2008 at 1:20 ب.ظ.

    به نظر من باید میگفتی برای مشهور شدن باید هر روز اینجا کامنت بذاریم

  68. هویج said, on ژانویه 23, 2008 at 11:51 ق.ظ.

    وردپرس، وردپرس، حمایتت می کنیم…

  69. بيگاه said, on ژانویه 23, 2008 at 12:40 ب.ظ.

    سلام
    اولين مشكلي كه تو وردپرس پيدا كردم اينه كه بايند كردن دامنه پوليه. چيكار كنم؟ برگردم به همون بلوگفا؟

  70. misoltani said, on ژانویه 23, 2008 at 4:25 ب.ظ.

    سلام…
    منم تازه وردپرسی هستم. منم همه سرویسهای وطنی و غیر وطنی را امتحان کردم اما واقعا وردپرس یه چیز دیگه است.

  71. arash said, on ژانویه 23, 2008 at 9:55 ب.ظ.

    migam baba ey val dare ba in hesab blogfa,pblog bayad hala hala ha bodoan
    khoda vakili ke kheyli toope
    http://www.pmw2.wordpress.com

  72. xooxoo said, on ژانویه 23, 2008 at 9:59 ب.ظ.

    دکتر جون فرمودی لینک بزاریم. به روی چشم.

    وبلاگی داریم در باب گرافیک کامپیوتری. خوشحال می شویم سری به ما بزنید.
    http://computergraphic.wordpress.com

    البته من یک جند سالی هست که از ورد پرس استفاده می کنم ولی اگر دوست داشتین به وبلاگ شخصی من هم می تونید سر بزنید.

    http://www.xooxoo.net

    خوش باشی دکتر جون
    ( من تو facebook هم add ت کردما.)

    دوست دارم

    بای

  73. تیتر بی تیتر! « پسر said, on ژانویه 23, 2008 at 10:40 ب.ظ.

    […] وردپرس فضای وبلاگهاش رو 60 برابر کرده و حالا 3 گیگابایت فضا پشت هر وبلاگ وردپرسی هست، من که از این خبر کلی خوشحال شدم چون حالا با خیال راحت عکس های پسر رو می تونم روش بذارم. […]

  74. ferdo3i said, on ژانویه 24, 2008 at 12:11 ب.ظ.

    از اونجا که اصولا انسان با کمالاتی هستم یا در همین اوهام سیر میکنم دیروز یه سری به وردپرس زدم اما فکر کردم اون سه گیگی که زده مال یه سرویس دیگه ای نه اینکه انگلیسی زبون آدم بداست و منم اصلن بچه مثبتم به خاطر همین دو زاریم نیفتاده بود .
    خدا خیرت بده ماهم فهمیدیم بالاخره !

  75. mehrbod said, on ژانویه 25, 2008 at 9:06 ب.ظ.

    سلام
    منم اومدم
    تا الانش كه خوب بوده بايد ديد كي فيلتر ميشه

  76. mehrbod said, on ژانویه 25, 2008 at 9:11 ب.ظ.

    http://mehrbod.wordpress.com/

  77. […] باد وردپرس! ژانویه 27, 2008 at 2:12 ب ظ | In اینترنت | این جمله دکتر رو باید طلا گرفت: از گمنامي در سرويسهاي وطني به سوي […]

  78. پرهام said, on ژانویه 27, 2008 at 3:29 ب.ظ.

    عالی شد!
    اما من نمی فهمم چرا شما انقدر اسرار دارین از سرویس های وطنی به وورد پرس بیان همه؟!

  79. chavoshist said, on ژانویه 29, 2008 at 9:50 ب.ظ.

    من هم به ورد پرس خوش آمدم :دی
    http://chavoshist.wordpress.com/

  80. شوالیه ی شب said, on فوریه 27, 2008 at 1:06 ق.ظ.

    کار قشنگی رو شروع کردن. امیدوارم همیشه قشنگ بمونه

  81. رامین said, on مه 29, 2008 at 1:24 ب.ظ.

    به به! به به!

  82. chalipa7 said, on ژوئن 22, 2008 at 11:30 ق.ظ.

    محشره.کاش زودتر میومدم به ورد پرس……


پاسخی بگذارید

