وب2010

سپيده

Posted in متفرقه by mhmazidi on ژانویه 7, 2008

درخت حياط يخ‌زده

بسان قلب ساكت من،

كه هردو دلتنگ صدای تو هستيم.

بهار بوي توست،چشم تو، نوازش تو

بيا كه بودنت شروع دوباره زيستن است.

                                                                                             دی‌ماه 83 -شاهرود

13 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. raoros said, on ژانویه 7, 2008 at 6:45 ب.ظ.

    🙂

  2. حسن اجرایی said, on ژانویه 7, 2008 at 7:19 ب.ظ.

    ما کم این طرفا پیدامون میشه برای کامنت گذاشتن و اینجور سوسول بازیا؛ این دفعه هم دیگه هیچ جوره نتونستم جلوی خودم رو بگیرم که از توی ریدر نیام اینجا برای کامنت …
    فکر نمی کردیم این کاره هم باشید…
    البته یه اعتراض هم دارم؛ یعنی چی دسته بندی: متفرقه؟ واقعا که.

  3. p30beta said, on ژانویه 7, 2008 at 7:21 ب.ظ.

    دل نشین

  4. Sepehr said, on ژانویه 7, 2008 at 8:43 ب.ظ.

    سپیده کیه؟
    بعضی وقتها فکر می کنم می بینم همینه که هیچ وقت بیماران توی ایران وضع درست حسابی ای ندارن . یه دکتر شع می گه و وبلاگ می نویسه اون یکی هم می گه ساعت ۱۱ از خواب بیدار می شم. :دی
    عجبب مملکتیه می خوای من برم مطب بزنم؟ :دی

  5. شهاب said, on ژانویه 7, 2008 at 8:44 ب.ظ.

    خواستم یه چیزی بخوام ازتون….
    توی یه پستی به این لکچر لینک بدین…
    [video src="http://blip.tv/file/get/Tedtalks-LarryLessigSaysTheLawIsStranglingCreativity663.mp4" /]
    خوب بالاخره یه دو سه نفری ای دی اس الی پیدا می شن…
    Ted Talk رو هم معرفی کنی بد نیس…
    همین…

  6. حامد said, on ژانویه 7, 2008 at 9:44 ب.ظ.

    به به ! چشممان روشن … سپیده خانم کی باشن ؟ البته سمنانیا با شاهرودیا یه مشکلاتی دارند (در واقع اونا با ما دارن وگرنه همه میدونن که ما صلح طلبیم ! ) اما بازهم این دلیل نمیشه که وقتی مرد نامحرم دلتنگ صدای دختر نامحرمه و تازه نوازش دختر نامحرم رو هم میخواد ساکت بشینیم !
    بدینوسیله من به نمایندگی از سازمان محترم «چسب و قیچی» (اسمشو نیار سابق) به شما اخطار میدم که مواظب حرکات و گفته های خود باشید و به همون فیس بوک خانوم برسید !

  7. updateit said, on ژانویه 8, 2008 at 7:15 ق.ظ.

    توی راهه

  8. باران said, on ژانویه 8, 2008 at 8:12 ق.ظ.

    زیبا بود! 🙂

  9. سینا said, on ژانویه 8, 2008 at 9:26 ق.ظ.

    من میدونم تو عاشق شدی….!

  10. mohsen said, on ژانویه 8, 2008 at 11:00 ق.ظ.

    دوستان توجه نكردن نوشته :دی‌ماه 83
    فكر كنم دكتر از عشق اين سپيده خانم به جاي اينكه سر به كوه و بيابون بزه وبلاگ نويس شده!!!

  11. محمد said, on ژانویه 8, 2008 at 11:32 ق.ظ.

    سلام
    جناب مزیدی به گفته دوستان گویا عاشق شدید !
    منم هم یه چنتایی عکس از برف دیروز دارم که شاید به التیام ! درد کمک کنه !

  12. محمد said, on ژانویه 8, 2008 at 1:37 ب.ظ.

    اوه
    مثل اینکه من هم عاشق شدم !! یادم رفت لینک بدم !
    http://mixxup.wordpress.com

  13. چشم غمگین said, on ژانویه 8, 2008 at 1:38 ب.ظ.

    شاهرودم خدایی خیلی یخِ ! : – s s


پاسخی بگذارید

