وب2010

خبر فوری: وردپرس 2 ميليونی شد

Posted in وردپرس, wordpress by mhmazidi on دسامبر 18, 2007

اكنون كه به صفحه اول وردپرس دات كام مراجعه كرده‌ام با تصوير زير روبرو شدم: WordPresscom

تعداد وبلاگهای وردپرس دات كام از مرز 2 ميليون وبلاگ گذشت.اكنون من و شما متعلق به يك خانواده 2 ميليوني هستيم. در زير مي‌توانيد آمار وردپرس دات كام در ماه نوامبر ميلادی را ببينيد( از وبلاگ رسمي وردپرس):

  • 198 thousand blogs were created.
  • 207 thousand new users joined.
  • 1.34 million file uploads.
  • 2.5 million posts and 996 thousand new pages.
  • 3.6 million comments.
  • 20 million spam comments blocked.
  • 2.9 million logins.
  • 416 million pageviews on WordPress.com, and another 169 million on self-hosted blogs. (585 million pageviews total.)
  • 554,812 active blogs in November, where “active” means they got a human pageview
  • اكنون وردپرس دات كام پس از بلاگسپات، بزرگترين و محبوب‌ترين سرويس‌ وبلاگی است. بر طبق آمارهای ارائه شده وردپرس دات كام در يكسال گذشته- تقريبا مصادف با دوره وبلاگ‌نويس من در وردپرس دات كام- 310 % رشد داشته است. برای اطلاعات بيشتر اين لينك را ببينيد.

    با مطالعه لينك بالا متوجه خواهيد شد كه چرا من تاكيد بسيار زيادی بر روی دو سايت وردپرس دات كام و فيس بوك دارم. درست است: رشد انفجاری و سرسام‌آور آنها.

    شما چه؟ آيا هنوز طعم شيرين وردپرس و فيس بوك را نچشيده‌ايد؟؟ مي‌توانيد همين امروز اقدام كنيد و طعم  وردپرس را بچشيد.

    5 پاسخ

    Subscribe to comments with RSS.

    1. kنوید said, on دسامبر 18, 2007 at 1:02 ق.ظ.

      آقای مزیدی تبریک . فکر می‌کنم سایت شما از حالت فیل خارج شده !!‌ (حداقل برای من که بدون هیچ مشکلی وبلاگ شما باز می‌شود ) . در ضمن بگم که شرکتی که من ازش اینترنت می‌گیرم آسیا… هستش

    2. kormanj said, on دسامبر 18, 2007 at 5:45 ق.ظ.

      سلام به مزیدی عزیز
      خیلی خوشحال شدم وقتی حضور دوباره شما را دیدم
      ما نیز به نوبه خود از شما حمایت کردیم. ایدوارم که باز هم
      در راه خود توفیق داشته باشید.
      این هم لینک حمایت ما از شما:

      http://kormanj.wordpress.com/2007/12/14/hello-mhmazidi/

    3. raoros said, on دسامبر 18, 2007 at 9:11 ق.ظ.

      وردپرس دات كام در يكسال گذشته- تقريبا مصادف با دوره وبلاگ‌نويس من در وردپرس دات كام- 310 % رشد داشته است >>>>>> دکتر معلومه رشدش همش بخاطر تو بوده ها :دی XD XD

    4. soboone said, on دسامبر 18, 2007 at 12:54 ب.ظ.

      حالا واسه من طعم طعم میکنی از کلمات من استفاده میکنی موازب باش نزار ازت شکایت کنم!خدااااااا

    5. soboone said, on دسامبر 18, 2007 at 12:54 ب.ظ.

      http://soboone.wordpress.com/2007/09/18/


    پاسخی بگذارید

