وب2010

كمدی فيس بوك

Posted in وب 2 by mhmazidi on اکتبر 26, 2007

امروز از طريق فيس بوك با اتفاق بسيار با نمكي آشنا شدم. Cyanide and Happiness يك  « وب كميك » محسوب مي‌شود كه از سال 2004 هر روز يك تصوير كميك بامزه بر روی سايت اختصاصي خود منتشر مي‌كند(البته دقيقتر: 26 ژانويه 2005). من تازه چند دقيقه‌اي است كه با اين سايت و همچنين اپليكيشن ان در فيس بوك آشنا شدم.

تعداد كاربران اين اپليكيشن هر روز در حال افزايش است.تصاوير كميك ان بسيار ساده و در عين حال بينهايت خنده‌دار هستند.شخصا اين اپليكيشن را يكي از مفرحترين اجزاء فيس بوك يافتم.اگر شما نيز كاربر فيس بوك هستيد حتما اين اپليكيشن را تست كنيد.

اين نوشته تقديم مي‌شود به نيك آهنگ كوثر كه امروز روز تولد ايشان نيز هست.اميدوارم اين نوشته را بعنوان هديه تولد بپذيرند و پيشنهادی نيز  دارم: چرا برای كاريكاتورهای ايشان يك اپليكيشن فيس بوكي نداشته باشيم؟ ساخت اپليكيشن فيس بوكي ساده است و من دارم تصور مي‌كنم كاريكاتورهای سياسي او در فيس بوك چه غوغايي به راه مي‌اندازد؟!!

پاسخی بگذارید

