وب2010

خبرهای خوش پوسته‌ای

Posted in وب 2 by mhmazidi on اکتبر 16, 2007

با سه خبر تازه در خدمت شما خوانندگان عزيز هستيم:

1- مي‌دانستم درويش هستم، اما نمي‌دانستم مستجاب‌الدعوه هم هستم! پس از بيان ارزويم در مورد فارسي سازی پوسته وردپرس در اينجا، در كمتر از چند ساعت دو ايميل دريافت كردم.يكي از مهدی عزيز و ديگری از كامبيز خان! مهدی اعلام كرد  كه مي‌تواند پوسته را فارسي سازی كند و كامبيزخان اعلام كرد كه پوسته تقريبا بطور كامل ترجمه شده است! پوسته را برای من فرستاد و اكنون اين پوسته در اينجا در دسترس شماست.همانگونه كه قبلا ذكر شد تقديم مي‌شود به وبلاگ خوب دخترونه به مناسبت يكسالگي ان با اندكی تاخير!

اما ديدم حيف است از مهدی عزيز استفاده نكنيم.از او خواهش كردم اگر ممكن است چند قالب خوب به او معرفي كنم تا در صورت تمايل اقدام به ترجمه انها كند.او نيز منت گذاشت و پذيرفت تا نمونه‌ها را ارزيابي كند.به همين دليل من در اينجا چند پوسته كه بنظرم جالبتر امد معرفي مي‌كنم.طبعا اينها برای شروع است و مهدی عزيز مي‌توانداز بين انها انتخاب كند.شما نيز اگر تمايل داريد مي‌توانيد يكي از اينها را برای ترجمه انتخاب كرده و شروع كنيد.فقط لطف كنيد در كامنتها اعلام كنيد تا دوباره كاری نشود.هرگاه ترجمه شما تمام شد مي‌توانيد ان را به من ايميل كنيد تا در وبلاگم بگذارم.اگر دوست داشتيد مي‌توانيد ان را به سايت وردپرس فارسي بدهيد ( كه البته من اين را بيشتر توصيه مي‌كنم) .اگر هم راحت‌تر هستيد، پوسته ترجمه شده را در وبلاگ خود بگذاريد.تنها اطلاع دهيد تا لينك مربوطه را به اطلاع خوانندگان اين وبلاگ برسانم تا آنها نيز از زحمات شما استفاده كنند.

2- كامبيزخان لطف كرده‌اند و يكي ديگر از پوسته‌های زيبايشان را از ارشيو خود خارج كردند.اكنون شما مي‌توانيد پوسته u3 را در اينجا ببينيد و ان را دانلود كنيد.

3- اما پوسته‌های پيشنهادی: من فعلا چندتا پوسته معرفی مي‌كنم .در صورتی كه روند كار سريع بود بازهم معرفی انها را ادامه خواهيم داد:

الف- اولين پوسته به دليل سادگی و زيبايي آن

ب- دومين پوسته: استفاده زيبا و بجا از رنگ آبی

ج- سومين پوسته: اين يكي را قبلا درخواست كرده بودم.چون طرح فيس بوك است.يكي در حق من لطف كند و همين يك قالب وردپرس را فارسي سازی كند تا دعای خيرم بدرقه راهش شود!

د- چهارمين پوسته: نمي‌شود به ياد فوتوبلاگرهای عزيزمان نباشيم.در اين لينك حدود 10 قالب وردپرس برای فوتوبلاگرها معرفي شده است.

ه- پنجمين پوسته: به دليل رنگ‌بندی بسيار زيباي ان.

فعلا فكر مي‌كنم همين تعداد كافی است.بهتر است عزيزانمان را زياد اذيت نكنيم.راستي چرا شما دست به كار نمي‌شويد؟؟

پاسخی بگذارید

