وب2010

اعدام

Posted in وب 2 by mhmazidi on اوت 3, 2007

من نه يك خبرنگار هستم، نه فعال اجتماعي،روزنامه‌نگار،روشنفكر،سياست‌مدار،جامعه‌شناس،روانشناس،منتقد و …. من تنها يك شهروند ساده هستم كه از بد روزگار شغلم «طبابت» است.از روز اول اموزش ديدم كه برای جان انسانها ارزش و اهميت فراوان قايل باشم و بزرگترين اصل مقدس زندگيم نجات جان انسانها باشد. وظيفه من ان است كه تمام انسانها( تمام 6 ميليارد انساني كه روی زمين زيست مي‌كنند) را با همين ديد، نگاه كنم و به همين دليل است كه هيچ تفاوتي بين جان «مادر من» و «قاتل مادر من» نبايد باشد. طبعا بدترين اتفاق در زندگی يك پزشك عكس اين موضوع مي‌باشد(ستاندن جان انسانها).پس نياز به گفتن نيست كه من با هر مدلِ ستاندن جان انسان به دست انسان مخالفم. حالا يك سوال ساده دارم:

چگونه مي‌توانم بدون اينكه هيچ اهانتي به عقايد و مقدسات ديگران كنم، بدون اينكه به مخالفت با قوانين يك كشور محكوم شوم و … و در كل بدون اينكه هيچ برچسبي بخورم، اين نظر خودم را به عنوان يك پزشك اعلام كنم و از ديگران هم بخواهم كه نظرم را بشنوند؟ ايا صحبت كردن در اين مورد خلاف قانون،شرع و … است؟

پاسخی بگذارید

