وب2010

تمام آپولوهای دنیا

Posted in وب 2 by mhmazidi on مه 1, 2007

اگر با اخبار تكنولوژيك اينترنت همراه باشيد احتمالا نام آپولو را زياد شنيده‌ايد.پلتفرم جديد شركت ادوبی كه البته هنوز در مرحله آلفا قرار دارد.اما دانلود و استفاده از ان برای همگان ممكن است.حجم ان تنها 5 مگابايت است(قبلا هم گفتم:تصور كنيد يك فايل موزيك دانلود كرده‌ايد !!).

يكي از مشكلات من در اين مدت 2 ماهه اين بود كه مجبور بودم برای پيدا كردن اپليكيشنهای آپولو( نرم‌افزارهای بسيار كوچكی كه با استفاده از اپولو اجرا مي‌شوند) تمام وب را بگردم.اما اكنون اين مشكل حل شده است.

سايت apollohunter مي‌خواهد تمام اپليكيشنهای آپولو را از سراسر وب جمع‌اوری كند.صاحب سايت در وبلاگش گفته است كه تاكنون 80 اپليكيشن آپولو بر روی كامپيوتر خود دارد.(بزرگترين مجموعه در نوع خود تا به امروز!) .اگر شماهم مثل من عاشق زيبايي هستيد آپولو به همراه اپليكيشنهايش را از دست ندهيد.

من تاكنون 10-20 تا از انها را دانلود و تست كرده‌ام.در حال حاضر حدود 8 تا از انها را روی كامپيوترم نصب شده دارم.اين جمله را يواش بخوانيد:چندتا از انها مربوط به توييتر است! اسم نمي‌برم.فقط جهت اطلاع دوستان بگويم كه با يكي از انها در حال جاسوسی كاربران ايرانی توييتر هستم.نتيجه اين جاسوسی متعاقبا اعلام خواهد شد!چند اپليكيشن بسيار زيبا در مورد فليكر نيز دارد.

سايت آپولو هانتردانلود آپولوفيد وبلاگ آپولو هانتر

پاسخی بگذارید

