وب2010

همستر

Posted in وب 2 by mhmazidi on آوریل 28, 2007

حدود يك هفته قبل ناگهان ياد دوستی افتادم كه همستر داشت.به برادرم گفتم كه همستر برايم بخرد.او هم اين هوس من را جدی گرفت.روز پنج‌شنبه يك همستر ماده را برايم اورد.سريعا تمام اينترنت را در مورد همستر زير و رو كردم و اطلاعات خوبی هم بدست اوردم.بدلايل بسيار همستر را دوست دارم.كوچك است-سروصدا ندارد- خودش را مرتب تميز مي‌‌كند-آلودگی ندارد-هيچ بيماری منتقله از حيوان به انسان ندارد – هر روز غذای كمی نياز دارد -همه چيز خوار است و….(خوشبختانه مثل سگ و گربه مصداق اشاعه فساد و فحشاء هم نيست كه پليس (كميته سابق) به ان گير دهد ) و…

اما يكی از مهمترين دلايل اينكار تاثير توييتر بر من بود! اكثر بلاگرها به توييتر در ان ابتدای كارش  cat blog مي‌گفتند.ما هم كه مصداق واقعی يك موجود غربزده هوس گرفتن گربه به سرم زده بود كه خوشبختانه سروكله همستر پيدا شد! همستر با ذات توييتر نزديكتر است.همستر هم مثل توييتر يك موجود مينياتوری است و همه چيز در ان ظريف است.به همين دليل هر دو انها را دوست دارم.

از روز پنچ‌شنبه تمام هم و غم من مصروف ان بود كه نامی برای ان انتخاب كنم.حتی مي‌خواستم دست به دامن شما خوانندگان وبلاگم بشوم.تا اينكه چند ساعت قبل متوجه چيزی شدم: همستر من 9 تا بچه زاييد!!

حالا بايد 10 تا اسم پيدا كنم!! تصور كنيد دكتر مزيدی افسرده و بد اخلاق را كه در عمر 30 ساله‌اش حوصله هيچ بنی بشری را نداشته حالا به يكباره در عرض 2 روز زندگيش از اين رو به ان رو شده است!! به ياد فيلمهای هاليوودی افتاده‌ام.

بالاخره خاطر خواهی عوارضی هم دارد! مي‌دانم كه همستر هيچ مناسبتی با يك وبلاگ آی‌ تی ندارد اما شايد هوس كردم يك  category تحت عنوان همستر به وبلاگم اضافه كردم.نظر شما چيست؟    به اين مي‌گويند پيری و معركه گيری !!

پاسخی بگذارید

